خرید حوله سر بچه گانه با ضمانت کیفیت بدون پرزدهی

کلکسیونی اعلاء و دیدنی از با کیفیت ترین حوله سر بچه گانه سر صادراتی بدون پرز دهی و با ضمانت صد درصد معتبر و پاسخگو برای خرید موجود است.

خرید حوله سر بچه گانه با ضمانت کیفیت بدون پرزدهی

حوله سر بچه گانه

حوله سر بچه گانه رسم قدیمی و دوست داشتنی تهیه ی البسه و ملزومات مورد نیاز پیش از تولد بچه، از جمله انواع حوله ی مخصوص سر نوزادان که بعضاً در بازار از آن تحت عنوان حوله کلاهی نیز یاد می شود صرفاً مختص هم میهنان عزیز ایرانی نبوده و این فرهنگ در اقصی نقاط جهان مرسوم بوده و کما بیش به چشم می خورد.

حوله سر فقط مختص مقطع زمانی یاد شده نبوده و کارآیی فراوان آن باعث شده تا در سنین مختلف والدین محترم، علاوه بر خودشان، حوله های سر ویژه ای که در طرح ها و رنگ های زیبا و شیک در بازار وجود دارد را برای بچه ها خریداری نمایند.

تنوع در مدل های بچه گانه حوله سر داخلی و یا وارداتی که در بازار عرضه می شود این امکان را ایجاد کرده که با توجه به هر نوع سلیقه، مشتریان بتوانند بهترین حوله را انتخاب و خریداری نمایند، البته دیدگاه پیش از خرید و حساسیت والدین در این خصوص با یکدیگر یکسان نمی باشند، به عنوان مثال، برخی در زمان مراجعه به بازار به دنبال تهیه ی طرحی خاص برای ست کردن با سایر ملزومات کودکان هستند و گروهی دیگر ضمن توجه به طرح و رنگ، نسبت به سطح قیمتی و هزینه ای که برای این منظور باید پرداخت نمایند دارای سخت گیری و دقت بیشتری هستند.

تفاوت های مذکور در دیدگاه خریداران، که در نهایت گرایش های ایشان را غیر همسان نموده، سبب گردیده تا تولید کنندگان برای پاسخ گویی به هر یک از موضوعات مورد توجه مشتریان ( یا حتی در بعضی مواقع با گنجاندن قابلیت های چند گانه در یک محصول ) تعداد زیادی از حوله های سر را که در بر گیرنده ی ویژگی های مورد اشاره باشد را تولید و روانه ی بازار نمایند و از این طریق، میزان رضایت مندی مشتریان را روز به روز افزایش دهند.

فارغ از سلیقه ها و توقعات خریداران، برخی آیتم ها و نکات کلیدی در حوله های سر، نقش اساسی در کیفیت سنجی این کالا را ایفا نموده و شاید بتوان آن ها را به عنوان نکاتی مشترک و بین المللی برای رسیدن به فهمی یکسان و واحد از خرید حوله ی سر خوب و عالی برای بچه ها، به این شرح بیان نمود:

۱- جنس حوله ی سر بچه ها:

همان طور که می دانیم، علاوه بر تمام اندام و اعضای بدن دلبندانمان، پوست و موی ایشان در سنین کودکی نیز نسبت به افراد مسن تر، از لطافت و حساسیت فوقالعاده ای برخوردار است، بنابر این پارچه های تولید شده با الیاف صد درصد طبیعی مانند انواع پنبه ی طبیعی و یا دیگر الیاف مشابه مثل بامبو، باید در اولویت اول خرید قرار گیرند.

دغدغه ی فوق ناشی از آنجاست که بر پایه ی مطالعات علمی صورت گرفته، وجود نوعی ماده ی شیمیایی به نام بیستافنول آ ( BPA ) که در الیاف مصنوعی برای ایجاد استحکام و یا تثبیت رنگ استفاده می گردد و ممکن است در الیاف حوله های مصنوعی هم یافت شود، ممکن است به مرور زمان جذب بدن شده و باعث بروز اختلالا هورمونی، ایجاد التهاب و یا حساسیت شود.

۲- دوخت، طرح، رنگ:

برای ایجاد علاقه ی بیشتر در کودکان به ویژه آن دسته از بچه هایی که حمام گریز بوده و با استحمام مشکل دارند، توصیه می شود تا والدین، ضمن خرید کلاه سر با دوخت محکم، طرح ها و رنگ های جذاب، مانند نمونه های فانتزی و کارتونی را که باعث دلبستگی و رضایت بیشتر در این گروه سنی می شود را بیشتر از سایر انواع مد نظر قرار دهند.

۳- قدرت جذب رطوبت و آب گیری مناسب:

ویژگی ها و مقتضیات سنی بچه ها سبب می گردد تا ایشان نسبت به حفظ سلامت خود ( در برخی موارد خواسته یا ناخواسته ) کوتاهی نمایند و یکی از دغدغه های همیشگی والدین، احتمال سرما خوردگی آن ها پس از استحمام می باشد. بنابراین لازم است تا حوله ی سر، علاوه بر اینکه از ضخامت مناسب برخوردار باشد ( به ویژه در مناطقی با اقلیم سرد ) بتواند با برخورداری از قدرت جذب آب بالا به کوتاه شدن زمان خشک شدن موی سر بچه ها کمک نموده و تاثیر زیادی بر پیشگیری از بروز سرما خوردکی و یا سینوزیت داشته باشد.

در بخش های پیشین این مقاله، به صورت مختصر و گذرا، در خصوص کاربرد حوله ی سر برای بچه ها و وجود انواع مدل های آن در بازا مطالبی را تقدیم نمودیم و در ادامه، سعی داریم تا برای آشنایی و اطلاع شما همراهان عزیز در رابطه با نمونه های فانتزی این نوع حوله توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

حوله سر فانتزی

حوله سر فانتزی در بخش های پیشین این مقاله، به صورت مختصر و گذرا، در خصوص کاربرد حوله ی سر برای بچه ها و وجود انواع مدل های آن در بازا مطالبی را تقدیم نمودیم و در ادامه، سعی داریم تا برای آشنایی و اطلاع شما همراهان عزیز در رابطه با نمونه های فانتزی این نوع حوله توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

بر خلاف باور برخی از افراد جامعه، حوله ی سر فانتزی مختص سنین کودکی و دوران بچگی نبوده و می توان آن را برای آقایان و یا خانم های جوان و میان سال نیز در اشکال و رنگ های مختلف و فوقالعاده زیبا و چشم نواز در بازار مشاهده و خریداری کرد.

این حوله های فانتزی سرِ شیک و استثنایی، برای کودکان می تواند برگرفته از طرح شخصیت های ابر قهرمان کارتونی و یا حیواناتی نظیر خرس، موش، دایناسور و غیره باشد و در خصوص افراد جوان تر بسیاری از طرح های اسپرت و ورزشی زمینه ساز استایلی جذاب و دوست داشتنی در محیط داخلی خانه خواهد شد.

تولیدات حوله ی سر فانتزی برای آقایان و خانم های میان سال نیز موجود بوده و در همین زمینه می توان به انواع پاپیونی، گل برجسته، حلزونی ( برای خانم های خوش سلیقه ) و طرح چین دار ساده، چین دار ترکیبی، نیمه اسپرت با رنگ های تصادفی و رندوم ( برای آقایان ) اشاره نمود.

در حال حاضر، عرصه ی مد و پوشاک و به تَبع آن اکسسوری و دیگر ملزومات انفرادی مورد استفاده، مانند حوله سر تبدیل به دنیای بزرگ و پیچیده ای در سراسر جهان شده به نحوی که هر روز و با سرعت دو چندان بر تنوع و عرضه ی انواع و اقسام کالاها در این حوزه افزوده می شود.

در همین زمینه، با افتخار تمام و ارادت کامل خدمت تک تک مشتریان حقیقی و حقوقی محترم اعلام می نماییم که مجموعه ی حاضر، به پشتوانه ی سالیان زیاد حضور در بازار یاد شده، دارای تخصص و تجربه ای کار آمد و منحصر به فرد بوده و آمادگی دارد تا آن را در قالب ارائه ی مشاوره تخصصی در اختیار مراجعه کنندگان عزیز حضوری و غیر حضوری قرار دهد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.