خرید حوله دست و صورت سفید دو نخ

حوله دست و صورت از پرکاربرد ترین انواع حوله ها در طول روز می باشد که به طور روزانه چندین بار از آن استفاده می شود. یکی از انواع این حوله ها نوع حوله دست و صورت سفید دو نخ است. آشنایی شما با ویژگی های این نوع حوله چقدر است و از کجا می توان اقدام به خرید آن نمود؟

خرید حوله دست و صورت سفید دو نخ

مهمترین شاخصه های حوله دست و صورت دو نخ

مهمترین شاخصه های حوله دست و صورت دو نخ حوله یکی از لوازم بهداشتی بسیار ضروری بوده که برای خشک کردن قسمت های مختلف بدن بعد از استحمام یا شنا کردن در استخر و یا با هر بار شستن دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

حوله های دست و صورت دو نخ به دلیل استفاده مکرر در طول روز باید توانایی جذب رطوبت زیادی داشته باشند. برای این کار از لایه های بیشتری نخ در این حوله ها استفاده می شود و اغلب به صورت دو لایه نخ می باشند تا قدرت و توانایی جذب رطوبت آنها دو چندان شود.

این حوله ها معمولا اندازه مشخصی دارند تا متناسب با کاربردی که دارند بتوان به راحتی از آنها استفاده کرد.

در برخی از حوله های امروزی دست و صورت از الیاف آنتی باکتریال استفاده می شود. استفاده از این الیاف باعث می شود تا حد امکان از رشد و گسترش عوامل میکروبی و باکتریایی جلوگیری شود.

حاشیه های این حوله ها به طور دقیق سر دوز شده و به همین خاطر از گسستگی نخ آن جلوگیری می شود.

این حوله در رنگ های متنوع در بازار وجود دارد و با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون کاشی ها و روشویی می توان از رنگ خاصی از آن استفاده کرد.

میزان پرز این حوله ها می تواند در میزان جذب رطوبت توسط حوله تاثیرگذار باشد هرچند با استفاده از تکنولوژی های امروزی امکان  تولید حوله های دستی با پرز بسیار کم و قابلیت جذب رطوبت بالا فراهم شده است.

قیمت حوله دست و صورت سفید هتلی

قیمت حوله دست و صورت سفید هتلی علاوه بر مصرف خانگی حوله دست و صورت، در هتل ها و اماکن اقامتی استفاده از این حوله بسیار مرسوم می باشد تا مسافران از آن استفاده کنند. رنگ حوله مورد استفاده در این اماکن سفید می باشد تا حس تمیزی آن به مسافران منتقل شود و آنها با خیال راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

حوله سفید هتلی در تیراژ بالا تولید و برای استفاده توسط هتل ها به بازار عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما تماس بگیرید و پس از کسب اطلاع از قیمت حوله دست نسبت به سفارش آن اقدام کنید تا برای شما ارسال گردد.

1

  1. سلام وقت بخیر
    من همیشه حوله دست و صورت رو سفید سفارش میدم که وقتی چرک میشه زود شستشو بدم

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.