خرید حوله دستی طرح دار با قدرت جذب بالا در حراج شگفت انگیز

حوله دستی طرح دار با قدرت جذب بالا باعث خشک شدن سریع دست و صورت می شود و کیفیت بسیار خوب و ظاهر زیبایی دارد.

خرید حوله دستی طرح دار با قدرت جذب بالا در حراج شگفت انگیز

حوله دستی طرح دار

حوله دستی طرح دار از وسایل شخصی مورد نیاز و پراستفاده همه افراد حوله دستی در انواع مختلف است که به صورت ساده یا طرح دار تولید می شود و معمولا حوله دستی طرح دار طرفدار بیشتری دارد و بازار خرید و فروش آن پر رونق است.

این طرح ها می تواند شامل گل های ریز و درشت یا اشکال هندسی باشد و برخی اوقات حوله به صورت فانتزی تولید می شود و مخصوص همه افراد در هر رده سنی به ویژه بچه ها می باشد.

از حوله دستی طرح دار در زمینه های گوناگون استفاده می شود که رایج ترین آن استفاده در آشپزخانه یا اتاق است.

اما حوله علاوه بر اینکه مصرف خانگی دارد، در بسیاری از مکان های عمومی به ویژه هتل و مسافرخانه ها نیز وجود دارد و البته از نظر کیفیت با هم متفاوت است که با توجه به نوع مواد اولیه و روش های تولید تعیین می شود.

مثلا اگر در تولید حوله دستی طرح دار از پنبه استفاده شود، حوله جنسی بسیار نرم و لطیف خواهد داشت و بیشتر عمر می کند.

در صورتی که حوله از ترکیب پنبه و پلی استر استفاده شود، از نرمی حوله کاسته شده و در عوض دارای خاصیت جذب رطوبت بوده و به سرعت باعث خشک شدن دست و صورت می شود.

گاهی برخی از حوله ها جنس کرکی داشته و نرم و لطیف است، همچنین صورت و دست را به سرعت خشک می کند؛ اما حوله کمی طول می کشد تا پس از شسته شدن یا خیس شدن خشک شود و از این رو برای سفر چندان مناسب نیست.

بنابراین در هنگام انتخاب حوله باید به این ویژگی ها توجه کرد و آن را بر اساس کاربرد و سلیقه انتخاب نمود.

اندازه حوله دستی طرح دار نیز یکسان نیست و گاه به صورت چهار گوش و مربع و در اغلب موارد به صورت مستطیلی و اشکال عروسکی در بازار موجود است که بهتر است متناسب با سن افراد و البته کاربرد آن انتخاب شود.

معمولا برای بزرگسالان حوله های بزرگ و برای بچه ها حوله کوچک یا عروسکی انتخاب می شود.

حوله دستی طرح دار وزن های سبک و سنگین دارد، هر چقدر حوله وزن بیشتری داشته باشد، نشان از تراکم بالای حوله و قدرت جذب بهتر می باشد از کیفیت بالایی برخوردار است و این امر میزان فروش محصول را بیشتر می کند.

اگر حوله از خاصیت ضد باکتریال و ضد حساسیت هم برخوردار باشد، موجب آلودگی پوست نخواهد شد و هیچ گونه آلرژی یا حساسیت برای پوست ایجاد نمی کند، بنابراین گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید می باشد.

همچنین توجه به رنگ حوله دستی نیز نکته مهمی است، بنابراین سعی کنید حوله هایی که دارای رنگ ثابت و مرغوب است را انتخاب کنید تا در اثر شستشو و استفاده مکرر کمرنگ نشود و کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

طول عمر حوله دستی اگر چه با توجه به کیفیت و نوع مواد اولیه و الیاف آن تعیین می‌ شود، اما بهتر است در شستشو و نگهداری آن نیز دقت شود تا بیشتر دوام آورد.

مثلا اینکه حوله را حتی الامکان با دست بشویید و کمتر در ماشین لباسشویی بیندازید، همچنین نیازی نیست شوینده های قوی استفاده کنید.

آب بسیار داغ هم برای شستشوی حوله به کار نبرید، زیرا ممکن است رنگ پس دهد و به کیفیت حوله آسیب رسد، پس آب ولرم مناسب تر است، همچنین برای خشک شدن حوله آن را به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار ندهید.

مثلا اگر حوله با دست شسته شود، بیشتر عمر می کند یا اینکه باید با درجه حرارت و مواد شوینده ملایم شسته شود تا الیاف آن آسیب نبیند و پس از استفاده در مکان مناسب قرار گیرد تا زود خشک شود و میکروب جذب آن نشود.

حوله دستی ایرانی

حوله دستی ایرانی کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع حوله و از جمله حوله دستی ایرانی در جهان است و کارخانه های معتبر و بزرگی در این زمینه در شهرهای کوچک و بزرگ فعالیت دارد .

اغلب آنها تلاش می‌ کنند بهترین مواد اولیه و الیاف را فراهم نموده و به کمک تجهیزات پیشرفته حوله باکیفیت عالی تولید کنند و در این راستا متناسب با نیاز روز بازار خلاقیت خود را به کار می برند و زیباترین مدل ها را برای حوله طراحی می کنند.

سپس محصول خود را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند و این کارخانه های تولیدی اصلی ترین مراکز عرضه حوله دستی ایرانی درجه یک و ارزان قیمت هستند که سفارش از آنها یکی از بهترین گزینه ها است.

حوله دستی ایرانی در اغلب موارد دارای الیاف طبیعی با روکش های بسیار لطیف بوده و تراکم زیادی دارد که باعث طول عمر حوله می‌ شود و در انواع مختلف حوله‌ های نایلونی، ابریشمی، ساتن، پنبه ای، بامبو، پشمی و غیره تولید می شود.

هر کدام از این حوله ها دارای ویژگی های خاصی است و معمولا دارای رنگ و طرح های جذاب و شیک بوده و از این رو خریداران فراوانی دارد که نه تنها در داخل کشور به فروش می رسد؛ بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی نیز ارسال می شود.

از این رو حوله از محصولات صادراتی ارزشمند به شمار می‌ رود و حتی با بسیاری از پرندهای خارجی رقابت می کند و در جهان توانسته است خریداران زیادی را جذب خود کند، زیرا هم از کیفیت عالی برخوردار است و هم ظاهر جدید و زیبایی دارد.

گاهی برای تولید حوله دستی طرح هایی در نظر گرفته می شود که با دستگاه های مخصوص روی آن چاپ می شود و نوع چاپ که بر اساس دستگاه و تجهیزات آن تعیین می شود، کیفیت حوله و به تبع آن نرخ محصول را تغییر می دهد.

حوله دستی در مواردی نازک بوده و وزن زیادی ندارد و در مقایسه با حوله های بزرگ و سنگین وزن قیمت کمتری دارد.

خریداران می توانند برای سفارش عمده حوله دستی ایرانی به سایت پیش رو مراجعه کرده و با شماره های ذکر شده تماس بگیرند.

در این صورت حوله هایی با کیفیت عالی در ختیار شما قرار داده می شود و در اسرع وقت به دستتان می رسد و شما با پرداخت کمترین هزینه بیشترین سود را به دست می آورید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.