خرید حوله استخری بند دار با بهترین جنس و دوام بالا

یکی از انواع حوله های، حوله استخری می باشد که اغلب از جنس میکروفیبری و نازکتر می باشند و در ابعاد مستطیلی تولید می شوند.

خرید حوله استخری بند دار با بهترین جنس و دوام بالا

حوله استخری بند دار

حوله استخری بند دار همان طور که در بالا به آن اشاره شده است، حوله استخری بند دار یکی از انواع حوله ها می باشد که برخلاف حوله های تن پوش، جنس و ظاهری متفاوت دارند، حوله های تن پوش اغلب جنس تمام پنبه و نخی هستند که موجب افزایش ضخامت آنها می شود و در نتیجه خشک شدن آنها نیاز به زمان زیادی است، اما حوله استخریها از جنس میکرو فیبر هستند که نوع خاصی از الیاف پنبه با فناوری نانو تولید می شوند که ابن امر موجب نازک شدن ضخامت حوله استخری و خشک شدن سریع آن بعد استفاده می شود، از طرفی حوله استخریها بر خلاف حوله تنپوش ها دارای حالت پالتویی نیست و در ابعاد مستطیلی در اندازه های متفاوت تولید و به فروش می رسد، در نظر داشته باشید این حوله ها می تواند ساده یا بند دار باشد که نوع بند دار آن برای استفاده راحت از آن است به این شکل است که کل حوله را به بدن خود پیچیده و با استفاده از بند موجود دار آن، آن را به دکمه وصل شده به پشت حوله اتصال می دهند.

در نظر داشته باشید حوله استخری در اکثر موارد از پارچه حوله ای ۹۰ درصد پنبه تولید می شود که قدرت جذب آب بالایی دارد، از طرفی به دلیل جنس نخی که دارد باعث رد و بدل شدن جریان هوا با پوست بدن می شود، در صورتی که در حوله استخری از جنس پلاستیکی این نکته وجود نخواهد داشت و باعث ایجاد انواع بیماریهای پوستی چون قارچ و بثواریس خواهد شد، پس جنس مرغوب و داشتن متریال پنبه ای در تولید حوله استخری بسیار ضروری می باشد.

مراجع تولید حوله استخری با قیمت عمده، سعی دارند علاوه بر توجه به کیفیت محصولات فروشی خود، قیمت انواع حوله را بسیار معقول و اقتصادی قرار دهند، این مجموعه نیز یکی از مراکز خرید انواع حوله استخری در سایز و نوع های مختلف است از جمله حوله استخری نوزادی، حوله استخری کودکانه، حوله استخری بزرگسال و حوله تن پوش و حوله سر که خریداران گرامی می تواند انواع حوله را به صورت عمده و خرده سفارش داده، تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد.

همان طور که می دانید معتبر بودن مراکز تولید هر نوع کالایی یکی از نشانه های کیفیت و مرغوبیت آن کالا می باشد این موضوع در تمام انواع محصولات فروشی، صدق می کند که انواع حوله استخری نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولید کنندگان معتبر حوله استخری برای اینکه نام خود را در سطح بازار در اعتبار حفظ کنند، به چند اصل مهم توجه شایانی دارند از جمله، استفاده از مواد اولیه مرغوب در دوخت حوله، حوله ها از جنس مختلف تولید و روانه بازار می شوند که مرغوب ترین جنس ها، جنس پنبه ای آن است. از دیگر نکاتی که تولید کنندگان معتبر حوله استخری به آن اهمیت فراوان می دهند، دوخت مناسب و با کیفیت است که این امر شامل رعایت استانداردهای دوخت از جمله درزگیری، زیگزال و الگو مناسب می باشد.

با توجه به این نکات در ادامه به معرفی چند مرکز از معتبر ترین حوله سر پرداخته می شود؛ کارخانه حوله بافی نورا: این مرکز از جمله معتبر ترین و قدیمی ترین مراکز بافت پارچه حوله و دوخت انواع حوله می باشد که می توان گفت یکی از اولین ها در تولید حوله در ایران می باشد، این مرکز تولیدکننده حوله در استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز قرار دارد.

مرکز تولید کننده ایران حوله بافت: این مرکز تولید کننده که در استان تهران قرار دارد از جمله مراکز تولید کننده شناخته شده در حوله بافی و تولید انواع حوله چون حوله استخری بزرگسال، حوله استخری نوزادی پسرانه و دخترانه و حوله تن پوش است که تولیدات خود را علاوه بر پخش در سطح کشور به کشورهای مختلف صادر می کند.

حوله استخری راه راه

حوله استخری راه راه همان طور که می دانید، حوله استخری در انواع طرح و رنگ بر حسب سلیقه افراد تولید می شود، حوله استخری راه راه، حوله استخری ساده، حوله استخری طرح برجسته، حوله استخر گلدار، حوله استخری خالخالی از جمله این طرحها می باشد، این محصول در انواع کیفیت روانه بازار می شود اما موضوعی که در اینجا مطرح است، کیفیت بالای آن است که نه تنها باعث تنخوری مناسب آن می شود، بلکه طول عمر حوله را نیز افزایش می دهد، با توجه به این موضوع در ادامه با نحوه تولید حوله استخری بیشتر آشنا می شویم:

پس از بافت پارچه حوله ای که اغلب از جنس پنبه، پلی استر و پلی پنبه می باشند، به قسمت الگو کشی روانه می شوند. بعد الگو زدن حوله ها در سایزهای مختلف، پارچه های حوله ای برش داده شده به قسمت دوخت هدایت شده و پس از دوخت کامل، با بسته بندی ویژه و زدن طرحهای مختلف که می تواند فانتزی و کارتونی باشد به قسمت انبار هدایت می شوند.

حوله های استخری در انواع جنس تولید می شود، اما جنس پنبه ای و میکرو فیبر و به اصطلاح نخی نانو از مناسب ترین متریال در تولید حوله استخری می باشد که علاوه بر جذب سریع آب، باعث عدم تعریق و جلوگیری از بیماریهای پوستی می شود.

حوله استخری با کیفیت، باید در سایز استاندارد تولید شود که این سایز های استاندارد با توجه به سن افراد و کودکانه و بزرگسالانه بودن آن می تواند متغیر باشد، این مرکز یکی از مراکز تولید عمده جدیدترین مدل حوله سر با قیمت ارزان در سطح کشور است که سعی دارد به کیفیت حوله سر تولید شده خود توجه ویژه داشته باشد.

حوله استخری اغلب در سایز ۵ در ۱۲۰ سانتی متر مربع بزرگسال تولید می شود، باید خاطر نشان کرد که در تولید حوله های استخری نیز اندازه ها و سایز ها، برحسب سنین افراد متغیر است.

این مجموعه به نوعی با حذف واسطه ها و دلالان بازار باعث می شود قیمت تمام شده حوله، برای خریدار محترم بسیار اقتصادی تر باشد، شما خریداران محترم می توانید برای خرید عمده انواع حوله در جنس های پنبه ای از جمله حوله سر نخی، از طریق لینک خرید با کارشناسان بخش فروش با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن بسته سفارشی شما در هر کجای کشور که هستید به دستتان برسد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.