خرید حوله آشپزخانه فانتزی و جدید با رنگ بندی های زیبا

یکی از پر کاربردترین وسایل در آشپزخانه حوله است، خرید حوله آشپزخانه فانتزی و جدید با رنگ بندی های زیبا یک چالش بزرگ می باشد.

خرید حوله آشپزخانه فانتزی و جدید با رنگ بندی های زیبا

حوله آشپزخانه فانتزی

حوله آشپزخانه فانتزی اولین هدف این حوله ها جذب آب است و افراد برای خشک کردن دستها در آشپزخانه از آنها استفاده می‌ کنند، حوله آشپزخانه فانتزی طرحهای بسیار جالبی دارد و به طور معمول قدرت جذب بالایی دارد و برخلاف تصور عموم ضخامت حوله هیچ ارتباطی با جذب آب ندارد و هرچه نازک تر باشند بیشتر آب را جذب می کنند همچنین الیاف حوله در این موضوع اهمیت دارد، بسیاری از افراد تصور می کنند خرید حوله کار ساده ای است ولی نکات زیادی درباره این محصول وجود دارد که بهتر است بدانید

حوله نباید باعث ایجاد خراش و التهاب روی پوست شود و اگر دیدید حوله باعث قرمزی سطح پوست می شود از آن استفاده نکنید و برای جلوگیری از خرید این مدل از حوله ها باید اول آن را لمس کنید تا از نرم بودن آن مطمئن شوید البته بعضی از حوله ها بعد از چند بار شستشو دیگر نرم نیستند و خشک و خشن می شوند پس سعی کنید از برندهای معتبر حوله بخرید.

حوله های بی کیفیت که از متریال درجه دوم و سطح پایین ساخته شده اند در طول زمان دوام زیادی نخواهند داشت اما حوله های با کیفیت هم دوام بیشتری دارند و هم نرمی و لطافت آنها در طول زمان تغییری نمی کند و شما مجبور نیستید که هر چند ماه یک حوله جدید بخرید بنابراین مواد اولیه در تولید حوله بسیار اهمیت دارد و یک نکته کلیدی است.

حوله های آشپزخانه چون زیاد مورد استفاده قرار می گیرند باید از متریالی ساخته شوند که خیلی زود خشک شوند چون اگر خشک شدن آنها طول بکشد ممکن است کپک ایجاد شود و یا بوی بد بگیرد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که حوله های سبک تر زودتر خشک می شوند چون ضخامت کمتری دارند البته سریع تر خشک شدن حوله نباید برای شما اولویت باشد چون ممکن است به دنبال حوله های خیلی نازک و بی کیفیت بروید.

رنگ حوله در برابر نور خورشید نباید تغییر کند و باید ثبات رنگ داشته باشد همچنین در ماشین لباسشویی نباید رنگ بدهد در غیر این صورت ممکن است موقع استفاده از حوله روی دستهای شما مواد شیمیایی باقی بماند که برای پوست به هیچ عنوان مناسب نیست و باعث خشکی و ترک خوردن پوست می شود.

پنبه و ابریشم برای تولید حوله از بهترین متریالها هستند و پنبه بیشترین کاربرد را دارد چون هم نرم است و از پوست محافظت می کند و هم نسبت به ابریشم و مواد دیگر جاذب تر است، متریالهای دیگری هم وجود دارند که ممکن است قدرت جذب آنها حتی بیشتر از پنبه باشد ولی به اندازه پنبه نرم نیستند و این به شما بستگی دارد که نرمی حوله مهم تر است یا جاذب بودن آن و متناسب با اولویتهای خود خرید کنید.

حوله های پنبه ای دیرتر تیره می شوند و نخهای صاف و ابریشمی دارند همچنین پرز نمی دهند و نه خیلی سنگین هستند و نه خیلی نازک، در واقع وزن و ضخامت متعادلی دارند و تمام این ویژگیها باعث شده است که حوله های پنبه ای محبوب تر از سایر مدلها باشند و طرفداران بیشتری داشته باشند.

حوله هایی که رنگ خنثی دارند گزینه بهتری برای آشپزخانه هستند زیرا به بقیه اجزاء آشپزخانه اجازه جلب توجه می دهند ولی اگر می خواهید حوله فانتزی بخرید بهتر است رنگهای شاد و جسورانه را انتخاب کنید تا آشپزخانه شما منحصر به فرد شود البته این فقط یک پیشنهاد است و شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

حوله آشپزخانه سفید

حوله آشپزخانه سفید حوله ها رنگ بندیهای جذابی دارند ولی حوله آشپزخانه سفید پر فروش تر است چون به محض اینکه لکه یا تیرگی روی حوله ایجاد می شود شما متوجه می شوید و حوله را می شویید و بهتر است حوله های رنگ تیره نخرید چون وقتی چرک شوند شما متوجه نمی شوید و ممکن است باکتریهای زیادی روی سطح حوله ایجاد شوند و باعث حساسیت پوست شوند.

هیچ قانونی وجود ندارد که به شما بگوید چه طرحی را انتخاب کنید و هیچ الگوی خاصی وجود ندارد که کیفیت حوله را توجیه کند و همه چیز به خواست و سلیقه شما محدود می شود ولی به طوری کلی پیشنهاد می شود که حوله هایی که روی آن گلدوزی شده است را نخرید چون موقع خشک کردن دستها ممکن است این برجستگیها باعث آزار شما شوند.

بعضی از حوله ها خود تمیز شونده هستند یعنی از فناوری برای تولید آنها استفاده شده است و باکتریها را تشخیص می دهند و نابود می کنند البته این نوع حوله ها ممکن است بسیار گران باشند و اگر خیلی اهل فناوری نیستید می توانید حوله معمولی بخرید.

دوخت حوله باید مرتب و محکم باشد و نخ اضافی نباید از آن آویزان باشد و حوله هایی را بخرید که لبه های آن دوخته شده اند چون از ساییدگی جلوگیری می شود و این موضوع کلید دوام حوله است، روی بعضی از حوله ها برچسب زده اند که این حوله از پنبه خالص درست شده است اما ممکن است برای فریب شما باشد و باید ظاهر و بافت پنبه را بررسی کنید تا مطمئن شوید.

اگر تمام ویژگیهای حوله های پنبه ای و با کیفیت را بدانید می توانید آنها را از حوله های بی کیفیت تشخیص دهید و افراد حرفه ای می توانند این کار را با لمس حوله انجام دهند و برای خرید آنلاین هم خواندن نظرات بسیار اهمیت دارد و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

اگر قصد خرید حوله فانتزی برای آشپزخانه دارید شک نکنید که به معتبر ترین سایت فروش حوله آمده اید، ما لطیف ترین و در عین حال با دوام ترین حوله ها را عرضه می کنيم و برای افرادی که پوست حساسی دارند می توانیم بهترین پیشنهادات را ارائه دهیم تا سلامتی پوست آنها حفظ شود.

لطافت و کیفیت حوله های ما تعجب بسیاری از مشتریان را بر می انگیرد چون اکثر فروشگاه ها حوله هایی می فروشند که بعد از مدتی لطافت خود را از دست می دهند و به شدت خشک و زبر می شوند پس اگر می خواهید یک خرید به صرفه داشته باشید بعد از بازدید از محصولات ما برای نهایی کردن خرید با ما تماس بگیرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.