حوله یکبار مصرف رولی با بافت کاغذی چند لایه با قیمت ویژه

امروز می خواهیم درباره یک محصول بهداشتی و کاربردی یعنی حوله یکبار مصرف صحبت کنیم و از اهمیت آن در زندگی بشر مطالبی را بیان کنیم.

حوله یکبار مصرف رولی با بافت کاغذی چند لایه با قیمت ویژه

حوله یکبار مصرف رولی

حوله یکبار مصرف رولی امروزه برای رعایت کردن بهداشت فردی و برای پیشگیری کردن از انواع بیماری های سرایت کننده از حوله های یکبار مصرف رولی استفاده می شود.

و در دنیای امروزه بهداشت فردی نقش بسیار زیادی را در سلامتی افراد ایفا می‌کند استفاده کردن از این محصول همچنان رو به گسترش و افزایش است.

افراد برای اینکه از انواع میکروب ها و آلودگی ها در امان بمانند از این محصول استفاده می کنند امروزه ما در مراکز بهداشتی شاهد انواع و اقسام حوزه های مختلف و متنوعی هستیم که یکی از این حوله ها می باشد.

که دارای طرفداران بسیار زیادی است و از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد این حوله ها برای زمانی که شما به حوله شخصی خودتان دسترسی ندارید خیلی مناسب می باشند.

همانطور که از نام این حوله ها مشخص است فقط می توانید تنها یک بار از آنها استفاده کنید و بعد از هر بار استفاده کردند آنها را باید دور بیاندازید.

در این میان در بیشتر بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، سالن های غذاخوری و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کشور ما از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید کردن حوله های رولی به رشد و پیشرفت چشمگیری دست پیدا کرده است و این محصول را با تناژ بالاترین تولید می کند.

حتی این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند تولید کنندگان کشور ما همواره در تلاش هستند تا این محصول بهداشتی را با کیفیت بیشتری تولید کنند.

تا هم تقاضا برای خرید آن بیشتر شود و هم مردم به هنگام استفاده کردن از آن رضایت لازم و کافی را داشته باشند خرید و فروش این محصول در مدل های گوناگونی صورت می گیرد.

که هر کدام دارای کیفیت های مختص به خود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام از این ها را که دوست دارید انتخاب کنید.

همانطور که قبلاً نیز به این موضوع اشاره کردیم این کالا دارای کیفیت ها و همچنین طرح ها و مدل های مختلفی است هم نوع ساده آن وجود دارد و هم نوع گلدار و طرح های مختلف آن نیز در بازار های کشور ما مشاهده می شود.

اگر بخواهیم درباره قیمت این محصول صحبت کنیم باید بگویم که نمی توانم قیمت ثابت و مشخص بر روی آن گذاشت به این علت قیمت ها همواره بر اساس عواملی همواره در حال تغییر کردن می باشند.

یکی از این عوامل که بر قیمت آن تاثیر می گذارد کیفیت حوله شما می باشد هر چقدر کیفیت بیشتر باشد قیمت آن بیش تر خواهد بود.

مورد بعدی نوسانات ارزی است که متاسفانه به دلیل اینکه در کشور ما ارز و دلار از قیمت ثابتی برخوردار نیست در نتیجه محصولات نیز دچار تغییرات قیمت می شوند.

عامل دیگر مدل حوله شما است به این صورت که اگر شما دارای طرح های خاص و جذاب باشد اندکی در قیمت ها با حوله ساده فرق می کند.

بهتر است بدانید که هتل داران نیز از این حوله های یکبار مصرف رولی نیز استفاده می کنند شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا جنس حوله های یکبار مصرف با حوله های معمولی فرق می کند؟

باید بگوییم که بله کسی که حوله های شخصی مانند:حوله حمام، حوله دست و صورت دارد از پارچه های تشکیل شده اند که شما می‌توانید آنها را شست و شو دهید.

در صورتی که لوله های یکبار مصرف قابلیت شست و شو ندارند و و بعد از مصرف کردن باید آنها را دور بیندازید اگر شما قصد دارید که برای نوزادان و کودکان خود از حوله یکبار مصرف استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که حوله رو انتخاب کنید که مناسب پوستی لطیف آنها باشد و از لحاظ نرمی و زبری و الیاف استفاده شده در آن به گونه ای باشد که پوست نوزاد و کودک شما دچار حساسیت نشود.

حوله یکبار مصرف سالنی

حوله یکبار مصرف سالنی نکاتی در رابطه با نگهداری این حوله ها وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید این محصول را در جای نگهداری کنید که به دور از رطوبت باشد و باکتری هایی که در آن فضا هستند را به خود جذب نکند.

به هیچ عنوان این حوله ها را در داخل سرویس بهداشتی قرار ندهید همانطور که می دانید طول یک وسیله شخصی به شمار می رود که باید از اجرا گذاشتن آن با دیگر افراد جلوگیری کنید.

اما اگر شما یک بار مصرف باشد می توانید آن را در اختیار سایر افراد نیز قرار دهید حوله های یکبار مصرف نیاز به شستن ندارند به این علت که در بسته بندی های بهداشتی عرضه می شوند و از هرگونه آلودگی ها دور هستند.

حوله های رولی زیاد هستند به این علت که از آنها می شود در همه جا استفاده کرد و در مقایسه با حوله های شخصی جابجایی کردن آنها آسان تر و راحت تر می باشد.

همچنین شما می توانید از این کالا در مسافرت های خود استفاده کنید چون وزن سبکی دارند و حجم زیادی از فضا را اشغال نمی‌کنند .

بهتر است که به هنگام خرید حوله های رولی به جنس و نرمی آن توجه داشته باشید تا پوست شما را دچار به آسیب و اذیت نکند.

حوله های یکبار مصرف سالنی همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم در بسیاری از هتل های بزرگ، تالار ها و رستوران ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

به عنوان یکی از محصولات بهداشتی باید در این گونه مراکز وجود داشته باشد تا بهداشت محیط فردی و گروهی حفظ شود راه ها و روش های مختلفی برای تهیه این کالا وجود دارد.

یکی از این روش ها خرید کردن به صورت اینترنتی و مجازی می باشد به این شکل که شما با مراجعه کردن به سایت مورد نظر و دیدن انواع حوله های یکبار مصرف می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با ثبت کردن سفارش خود می توان این کالا را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید بدون اینکه هزینه های حمل و نقل و یا مشکلات ترافیک را داشته باشید.

از دیگر روش های خرید کردن به صورت مستقیم می باشد به این صورت که در روش خرید مستقیم شما کالای مورد نظر را از تولید کننده خریداری می کنید.

با حذف کردن واسطه ها در این روش کالای خریداری شده از نظر قیمت برای شما مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد شد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.