حوله دستی بنفش با جذب آب بالا مناسب برای استفاده در باشگاه

از حوله های با جذب آب بالا، حوله دستی بنفش با کیفیت بالایی که دارد برای استفاده در باشگاه از بهترین ها می باشد.

حوله دستی بنفش با جذب آب بالا مناسب برای استفاده در باشگاه

حوله دستی بنفش

حوله دستی بنفش برای خشک کردن آب از سطح پوست انواع بسیار مختلفی از حوله وجود دارد که بهترین های آنها قادرند آب زیادی را در کمترین زمان جذب نمایند که از جمله آنها می توان به آن حوله دستی اشاره کرد که تنوع رنگ آن بسیار زیاد است و رنگ بنفش محصول به دلایل مختلف مقبولیت بیشتری دارد.

حوله دستی دارای سایزهای مختلفی است و مناسب ترین سایز آن ۴۰ در ۴۰ سانتی متر بوده که بیشتر برای استفاده در باشگاه ها استفاده می شوند و عرق ایجاد شده در نتیجه فعالیت‌های ورزشی را از سطح پوست جذب می کنند و به این شکل از سرماخوردگی جلوگیری می نمایند.

انواع مختلف حوله دستی به لحاظ کیفیت با هم متفاوتند و دلیل این تفاوت نیز نوع الیاف به کار رفته در ساخت آنها است به طوری که برخی از آنها صرفا از پنبه هستند و به این ترتیب سرعت و میزان جذب آب توسط آنها بسیار زیاد است.

برخی دیگر از حوله ها به غیر از الیاف پنبه دارای الیاف مصنوعی هستند و میزان جذب آب توسط آنها بسته به درصد و نسبت الیاف پنبه به پلی استر موجود در این محصول متفاوت خواهد بود به طوری که از هر چه الیاف پنبه بیشتر شود میزان جذب آب نیز افزایش خواهد یافت.

ضخامت این حوله ها نیز تأثیر مستقیمی بر جذب آب توسط آنها دارد به طوری که هر چه ضخامت حوله به خصوص در انواع ساخته شده از الیاف پنبه بیشتر شود مقدار جذب آب توسط آنها نیز افزایش می یابد.

نمونه های مختلف حوله دستی که دارای الیاف پنبه بیشتر هستند از وزن سبک تری نیز برخوردارند در حالی که حوله های تهیه شده از الیاف پلی استر سنگین می باشند همچنین انواع حوله پلی استری به علت داشتن ضخامت کمتر جای چندانی را در کیف و چمدان نمی گیرند و حمل و نقل آنها راحت تر صورت می گیرد.

بهترین این حوله ها در حاشیه دارای سر دوز هستند تا از این نواحی نخ کش نشوند همچنین نمونه های درجه یک این محصول در اثر شستشو نه تغییر سایز پیدا می کنند و نه رنگ پس می دهند.

دلیل عدم رنگ پس دهی در این حوله نیز استفاده از رنگ مناسب در ساختار الیاف به کار رفته در این حوله ها است در حالی که نمونه های کم کیفیت با اولین شستشو رنگ پس داده و دچار تغییر رنگ می شوند.

انواع این حوله هادر دو دسته ساده و طرح دار بافته می شوند که نمونه‌های طرح دار این محصول معمولاً دارای طرح گل بوده و رنگ های متنوعی از آنها وجود دارد همچنین ارتفاع پرز در جذب آب توسط آنها بسیار تاثیرگذار است و هر چه ارتفاع بیشتر باشد قدرت جذب آب نیز افزایش می یابد.

سایز مناسب این محصولات استفاده از آنها را بسیار راحت تر می کند و به این ترتیب کاربرد آنها برای باشگاه های ورزشی بسیار مناسب است و کوچک بودن آنها باعث می شود که در چمدان و ساک ورزشی به خوبی جای بگیرد و کمترین فضا را اشغال نمایند.

تنوع رنگ در این حوله ها بسیار زیاد بوده و افراد بر اساس سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب می کنند اما رنگ بنفش حوله دستی به دلایل مختلف پرطرفدار است و هم به عنوان حوله مردانه و زنانه و هم بچگانه مورد استفاده قرار می گیرد و از رنگ‌های بسیار محبوب در انواع ساده و گل دار محسوب می شود.

این حوله ها در نمونه‌های داخلی و خارجی به لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و کارخانه های تولید کننده حوله در داخل کشور توانسته اند در رقابت با برند های خارجی محصولاتی باکیفیت را تولید کنند.

طرح نمونه های خارجی بسیار متنوع تر است و انواع بسیار باکیفیت این حوله از کشور ترکیه وارد می شود و نمونه های ارزان قیمت آن نیز از چین وارد کشور خواهد شد بنابراین مشتریان حوله دستی تنوع زیادی از حوله های این محصول در داخل کشور مواجه شده و قیمت آنها نیز با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

حوله دستی بچه

حوله دستی بچه خشک کردن پوست دست و صورت مختص به سن و جنسیت خاصی نیست و به همین دلیل تنوع سایز در طول آن بسیار زیاد است که یکی از پرتولیدترین آنها حوله دستی بچه است که متناسب با سن کودک از ابعاد نسبتا کوچکی برخوردار است.

این حوله در نمونه های درجه یک آن الیاف پنبه زیادی دارند تا سرعت خشک شدن پوست را افزایش دهند چون کودکان حوصله زیادی برای خشک کردن صورت ندارند بنابراین حوله آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد همچنین بهترین حوله دستی بچه به دلیل کثیف شدن زیاد زود به زود شسته می شود.

بهترین نمونه های این حوله دستی از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و برخی از نمونه های آنها ساده بوده و برخی دارای طرح های فانتزی بسیار زیبا هستند به همین جهت قیمت های آنها با یکدیگر تفاوت دارد همچنین تفاوت در ابعاد و جنس همگی از مواردی هستند که قیمت تمام شده این حوله را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

نمونه های بسیار زیبایی از این حوله در برندهای خارجی وجود دارند و متاسفانه نمونه‌های تولید داخل هنوز کیفیت خوبی به لحاظ طرح و رنگ ندارند و تجهیزات مناسب برای تولید این حوله ها هنوز در کشور به فراوانی مورد استفاده قرار نمی گیرد به همین دلیل شاهد وجود نمونه های بسیار زیبایی از برندهای خارجی برای عرضه در داخل کشور هستیم و نیاز کودکان تامین می شود.

قیمت انواع مختلف این حوله ها با یکدیگر دارای تفاوت زیادی است و مشتری برای آگاه شدن از نمونه های موجود و قیمت هر یک از آنها باید از طریق بهترین فروشنده این محصول اقدام کند و از قیمت آنها باخبر شود تا با مراجعه به این سایت با انواع بسیار زیبای این حوله آشنا می شوند و قیمت روز هر یک از این محصولات باخبر خواهند شد.

این فروشگاه مجازی محصولات بسیار زیبایی را به خریداران پیشنهاد می کند و حوله های ارائه شده توسط آن همگی از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود ولی به دلیل نوسان قیمت ها مشتری باید در ارتباط مستقیم آنلاین با فروشنده اقدام به استعلام قیمت این محصول کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.