حوله تن پوش پلنگی با تضمین ثبات رنگ و آبگیری بالا

حوله تن پوش پلنگی با تضمین ثبات رنگ و آبگیری بالا بوده و از بهترین و جدیدترین انواع حوله های تن پوش می باشد که علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

حوله تن پوش پلنگی با تضمین ثبات رنگ و آبگیری بالا

حوله تن پوش پلنگی

حوله تن پوش پلنگی حوله تن پوش پلنگی از پارچه های مرغوب دوخته می شود به همین دلیل آب بدن را به خوبی نگه می دارد و در کمترین زمان خشک می شود، این حوله ها دارای تنوع رنگی زیادی هستند که می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

حوله تن پوش به خوبی سطح بدن را می پوشاند و دارای آستین های بلندی است که می توانید بعد از حمام آن ها را بپوشید و به عنوان رطوبت گیر بدن استفاده کنید، جنس نخی آنها باعث می شود در کمترین زمان آب را جذب کرده و سپس به سرعت خشک شوند، این حوله ها به خوبی روی بدن قرار می گیرند و بسیار نرم هستند.

از آنجایی که رنگ حوله تن پوش پلنگی ثابت است می توانید در صورت کثیف شدن با مواد شوینده آنها را تمیز کنید، این دسته از محصولات، از الیاف طبیعی ساخته شده اند و تاروپودهای آنها به خوبی در هم تنیده شده اند و این مانع از پارگی و نخ کش شدن آنها می شود.

باکیفیت ترین انواع حوله های تن پوش دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه توضیح می دهیم، حوله باید طراحی و شکل کاربردی داشته باشد، محصول باید برند معتبر و دارای کیفیت عالی باشد، حوله مربوط به بهداشت و سلامت بدن مرتبط است، بنابراین شما باید بهترین محصولات را خریداری کنید.

حوله باید در برابر انواع آسیب ها و عوامل مختلف مقاوم بوده و کشیده یا پاره نشود، حوله باید نخی و اصل باشد، قیمت محصول نیز برای اکثریت خریداران بسیار مهم است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، توجه به سایز و ابعاد حوله نیز مهم است، نرمی و راحتی حوله باید در نظر گرفته شود و حوله باید به خوبی آب را جذب کند.

هنگام خرید به فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه کنید و حوله را به صورت تضمینی تهیه کنید، بهتر است حوله را به صورت ست با سایر وسایل بهداشتی حمام انتخاب کنید و بهترین طرح ها، رنگ ها و مدل ها را خریداری نمایید، این محصول طراحی شیک و برازنده ای دارد و در طرح و مدل بسیار متنوع است و سلایق مختلف را پوشش می دهد.

حوله تن پوش زنانه سفید

حوله تن پوش زنانه سفید حوله تن پوش زنانه سفید یکی از بهترین و باکیفیت ترین نمونه های تولید و عرضه شده در بازار داخلی می باشد، این محصول در هنگام استفاده مزایای زیادی دارد، حوله تن پوش زنانه به دلیل استفاده از پنبه در ساختار و تولید آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و جزو حوله های مرغوب و درجه یک به شمار می رود.

این محصول به دلیل داشتن جنس نخی، قدرت جذب آب بالایی دارد، معمولا لباس هایی که با الیاف طبیعی تولید و عرضه می شوند ضد حساسیت هستند و حوله های ذکر شده نیز ضد حساسیت بوده و آلرژی های پوستی که برخی افراد با آن مواجه هستند، ایجاد نمی کند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

این نمونه حوله دارای سایزهای مختلفی است که با توجه به سلیقه افراد قابل استفاده می باشد، حوله های تن پوش زنانه سفید به دلیل بافت منسجم، استحکام و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و رطوبت دارند و می توانند ساختار و خصوصیات خود را به خوبی حفظ کنند.

حوله ذکر شده طول عمر بالایی دارد و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد، همانطور که می دانید هر فردی برای اینکه بتواند بهداشت خود را رعایت کند باید از وسایل و لوازمی استفاده نماید که به صورت شخصی قابل استفاده باشد، در این میان حوله یکی از مهم ترین وسایل افراد به حساب می آید که رنگ و مدل های مختلفی دارد.

حوله تن پوش یکی از لوازم شخصی افراد است که برای خشک کردن بدن و مو استفاده می شود و بیشتر بعد از حمام، شنا و یا استخر به کار می رود، حوله تن پوش انواع مختلفی دارد، هر یک از آنها با مواد و کیفیت های مختلف در بازار موجود است و از انواع این محصول می توان به حوله دستبافت، حوله مردانه، حوله بچه گانه، حوله زنانه، حوله ورزشی، حوله دخترانه، حوله کلاه دار و موارد دیگر اشاره کرد.

حوله تن پوش ساختار و مدلی شبیه پالتو دارد و بلند است و می تواند تمام بدن را بپوشاند و در صورت داشتن آب و رطوبت به خشک شدن و گرم نگه داشتن بدن کمک می کند، هرچه کیفیت، مقاومت و جنس حوله بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود که نشان دهنده کیفیت و دوام بالای این محصول می باشد.

قیمت حوله تن پوش نخی با توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصول تعیین می شود و قیمت آن نسبت به نمونه های پارچه ای و یا حوله هایی که از الیاف پلی استر و مصنوعی تولید می شوند، بیشتر است، قیمت این حوله های درجه یک در صورت خرید و فروش عمده، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و خریدار می تواند آن را با نرخ و قیمت کمتری سفارش و تهیه کند.

نمونه های مختلفی از حوله های تن پوش باکیفیت به صورت مستقیم در بازار به مردم عرضه می شود که به دلیل قیمت های پایین و فوق العاده مشتریان بسیاری را به خود جلب می کند و یکی از این محصولات که بسیار پرطرفدار و کاربردی است، حوله تن پوش پلنگی و سفید است که مستقیماً در دسترس مردم قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که خرید مستقیم انواع حوله های تن پوش این امکان را برای مشتریانی که قصد خرید این محصولات را با قیمت پایین دارند، به وجود آورده تا بتوانند با پرداخت هزینه های بسیار کم، این حوله های بی رقیب و اعلا را برای خود خریداری کنند و از طرفی مشتریان عزیز باید بدانند که اگر به دنبال خرید تعداد زیادی حوله تن پوش هستند می توانند بلافاصله خرید عمده این حوله منحصر به فرد را تکمیل کنند و از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.

فقط کافی به سایت فروش ما مراجعه و فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید، پس از ثبت سفارش همکاران و مشاورین ما با شما تماس می گیرند و نکات و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.