حوله تن پوش خرگوشی با جنس لطیف بدون ایجاد بیماری‌ های پوستی

با خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع حوله تن پوش خرگوشی با جنس لطیف بدون ایجاد بیماری‌ های پوستی، سلامت را به کودکان خود هدیه دهیم.

حوله تن پوش خرگوشی با جنس لطیف بدون ایجاد بیماری‌ های پوستی

حوله تن پوش خرگوشی

حوله تن پوش خرگوشی تعداد زیادی از کودکان دلبند ما به تقلید از والدین خود عاشق استفاده از البسه و لوازم مورد استفاده توسط آن ها هستند و حوله ی تن پوش با طرح های ساده، فانتزی، کارتونی و اشکال مختلف شخصیت های مورد علاقه ی ایشان مانند حوله تن پوش خرگوشی، فیلی، دایناسوری و غیره از پر طرفدارترین آن ها محسوب می گردند.

نیاز به استحمام برای انسان ها در طول تاریخ بشر موضوعی اجتناب ناپذیر و ضروری بوده که با توجه به ذات تعالی جو و جستجو گر او به مرور زمان بر چگونگی کیفیت اجرا و انجام امور مربوط به آن افزوده شده تا جایی که هر روزه بر امکانات و لوازم تسهیل کننده و یا تکمیلی در این بخش از زندگی انسان ها افزوده می شود.

موضوع مذکور زمانی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می گردد که صرف نظر از انجام استحمام به علت بر طرف نمودن حس نیا به پاکیزگی و آراستگی برای حضور دربین اجتماع و انجام کارهای لازم در طول روز، تعداد زیادی از متخصصین حوزه ی بهداشت، رفتن به حمام را برای کمک به سلامت پوست و مو ضروری و حتی برای نسل جوان و به ویژه کودکان آن را آیتمی حساس در خصوص کمک به رشد و تکامل جسمانی در این رده ی سنی معرفی و مورد توصیه قرار داده اند.

حوله های پالتویی یا همان تن پوش، نظر به اینکه با استقبال فراوانی در بین آقایان و خانم ها در همه ی رده های سنی بر خوردار گردیده، بخش عمده ای از تولیدات حوله در سراسر جهان را به خود اختصاص داده اند و از آنجا که کودکان به عنوان جمع زیادی از مشتریان این کالا به شمار می روند دست اندرکاران طراحی و تولید تن پوش با هنرمندی هر چه تمام بهترین های خود را برای این عزیزان تولید و روانه ی بازار می نمایند.

تن پوش های خرگوشی یکی از پرفروش ترین مدل های حوله در سنوات اخیر بوده که رنگ های متنوع و جذاب در کنار طرح های اختصاصی دخترانه و پسرانه حتی توانسته در بین نوجوانان هم مشتریان زیادی برای خرید این کالا بوجود آورد.

حوله های خرگوشی تن پوش به دلیل تهیه شدن از پارچه های تولید شده از پنبه های صد درصد طبیعی ضمن اینکه بسیار لطیف و نرم هستند دارای قدرت جذب رطوبت بالایی بوده و در عین حال از وزن کمی هم پس از جذب رطوبت برخوردار می شوند و به همین دلیل لذت و رضایت انجام استحمام و یا استفاده از امکانات ورزشی آبی مانند استخر و پارک های آبی را برای کودکان و نوجوان دو چندان می نمایند.

در ادامه برای اطلاع و آشنایی بیشتر شما عزیزان همراه برخی از مزایای استفاده از حوله ی تن پوش خرگوشی را به شرح زیر تقدیم حضورتان می نماییم:

۱- طرح بسیار زیبا و چشم نواز این حوله، همه ی کودکان کم سن و سال را به راحتی مجذوب خود نموده و حتی باعث می شود آن دسته از بچه هایی که از استحمام گریزان هستند به خاطر حوله ای که خیلی آن را دوست دارند بیش از پیش مشتاق حمام رفتن شوند و از مزایای فراوان انجام استحمام در طول روز بهره مند گردند.

۲- الیاف بی نظیر و با کیفیت عالی پارچه ی حوله ی خرگوشی در برابر شستشوهای بسیار زیاد از خود مقاومت کافی را نشان داده و حتی بعد از گذشت مدت زمان طولانی هم ( شستشوی مکرر به وسیله ماشین های لباسشویی ) مندرس و رنگ و رو رفته نمی شوند.

۳- قدرت جذب آب کافی و بر خورداری از کلاه و کمربند سبب می شود تا در زمان استفاده در مناطق سردسیر و یا فصول سرد سال کودکان و نوجوانان کمتر دچار سرما خوردگی شوند.

۴- الیاف صد درصد خالص و پنبه ی طبیعی این حوله ها فاقد هر نوع اثر سوء بر پوست و موی افراد مخصوصا کودکان کم سن و سال تر ( که دارای پوست و موی فوق العاده ظریف و حساسی هستند ) شده و از بروز هر گونه آلرژی جلو گیری می نمایند.

۵- دوخت چند لایه و محکم با استفاده از نخ های قوی و ضخیم علاوه بر ایجاد جلوه ی ظاهری زیبا، در برابر پاره شدن ( به دلیل جست و خیز و فعالیت بدنی بیش از حد کودکان ) بسیار مقاوم و کاربردی است.

.

حوله تن پوش عمده

حوله تن پوش عمده همانطور که در بخش هایی از این نوشتار به صورت خلاصه اشاره گردید، مراکز فراوانی در سراسر کشور در حوزه ی فروش انواع حوله ها مخصوصاً نمونه های تن پوش به صورت عمده و یا جزئی فعالیت داشته و البته این بازار پررونق با گردش مالی زیاد تنها مختص جغرافیای کشورمان نبوده و در حد بین المللی و گسترده ای توسعه بافته و از جمله تجارت های مهم و قابل توجه به شمار می آید.

تامین حوله به صورت عمده برای واحد های فروش داخلی و یا صادرات، در حال حاضر از طریق مجموعه های اقتصادی در قالب بازرگانی ها و یا شرکت های مستقلی که علاوه بر تولید کنندگان مطرح در داخل کشور دارای تعامل گسترده ای با شرکت های بین المللی، کارخانه های بزرگ خارجی و همچنین شرکت های چند ملیتی هستند صورت می پذیرد.

محصولات یاد شده به فراخور کشش تقاضا و توان مشتریان در هریک از بازارهای هدف بر اساس کیفیت و قیمت تقسیم بندی شده و متولیان تامین، بنا به موارد یاد شده انواع حوله های تن پوش عمده را یا به صورت فله ای تحویل واسطه ها می دهند و یا در قالب پک های بسته بندی شده ی تکی و یا ست شده به فروش می رسانند.

مراکز تامین کننده ی عمده ی انواع حوله های تن پوش به عنوان یکی از زنجیره های اصلی در چرخه ی تامین و توزیع محسوب گردیده و کارکرد صحیح و به قاعده ی آن ها تاثیر به سزایی در رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان نهایی خواهد داشت.

یکی از واحدهای معروف که در زمره ی مراکز پیشتاز و قدیمی در راستای تامین و توزیع عمده ی حوله ی تن پوش در کشور و همچنین در میان بازرگانان و فعالان اقتصادی صادر کننده سالیان سال است که مشغول به خدمت می باشد این مرکز بوده و در همین راستا با افتخار تمام اعلام می نماید آماده ی ارائه مشاوره و همکاری با کلیه ی اشخاص حقیقی و مراکز حقوقی می باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.