حوله تن پوش بدون آستین با طرح های متنوع گلدار و ساده

در بیشتر موارد حوله تن پوش بدون آستین گلدار و ساده با بهترین الیاف تولید شده و بسیار لطیف است و حساسیتی ایجاد نمی‌ کند.

حوله تن پوش بدون آستین با طرح های متنوع گلدار و ساده

حوله تن پوش بدون آستین

حوله تن پوش بدون آستین از پرطرفدارترین انواع حوله تن پوش در بازار، حوله تن پوش بدون آستین است که به صورت دکلته، آستین حلقه ای یا دو بنده دوخته می شود و گاهی دارای کلاه جدا یا سرخود است.

همچنین برخی از مدل های آن کمربند داشته و ساده و بدون کمربند است که برای همه افراد با هر اندام و قدی مناسب است و طرح و مدل های زیبا و متنوعی دارد و حتی برای تهیه جهیزیه نوعروسان هم خریداری می شود.

اگر شما هم خریدار این نوع حوله تن پوش بوده و ترجیح می دهید سریع با یک حوله تن پوش نرم، خشک شوید یا در یک حوله مخملی و گرم بپیچید، معیارهای مختلفی را باید مد نظر قرار دهید که جهت آشنایی شما برخی از آنها را در ادامه این متن بیان می کنیم.

اینکه مجبور شوید چندین بار روی پوست خود حوله بکشید تا خشک شود، ممکن است کمی آزار دهنده باشد و از این رو یک حوله حمام خوب باید شما را با یک یا دو ضربه خشک کند.

یک حوله با قابلیت جذب بالا زمان حمام شما را به نصف کاهش می دهد و همچنین در هنگام خروج از وان از پاشیدن آب بر روی زمین جلوگیری می کند که مزیت خوبی به شمار می رود.

مواد و راحتی الیاف به کار رفته در تولید حوله تن پوش بر روی پوست شما تاثیر می گذارد، حوله های حمامی را خواهید یافت که از پنبه، کتان یا میکروفیبر ساخته شده اند.

اگر پوست حساسی دارید، ممکن است بخواهید از حوله های خشن دوری کنید، زیرا کتان یا کنف می تواند باعث تحریک پوست شود، پس اگر حوله‌ ای می‌ خواهید که در بسیاری از شستشوها دوام داشته و نرم باشد، به سراغ پارچه‌ های نخی یا میکروفیبر بروید.

اندازه و طول حوله تن پوش در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و می‌ توانید آنها را به اندازه‌ای بلند پیدا کنید که کامل دور بدنتان بپیچد یا به اندازه‌ای کوتاه باشد که فقط نیم تنه‌ شما را بپوشاند.

اگر قدتان بلند است، به دنبال حوله تن پوش بسیار بلندی باشید که متناسب با قد شما باشد؛ با این حال، اندازه استاندارد یک حوله معمولا حدود 28 اینچ عرض در 54 اینچ طول دارد و برای اکثر افراد کاربرد دارد.

حوله تن پوش بدون آستین رنگ بندی گسترده و متنوعی دارد که هر کدام جذابیت خاصی داشته و به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در این راستا بعضی افراد ترجیح می دهند حوله با رنگ تیره انتخاب کنند تا آلودگی و کثیفی آن کمتر نمایان باشد، همچنین حوله ها یا ساده است و در مواردی دارای گل های ریز و درشت یا طرح های دیگر است.

مقرون به صرفه بودن حوله حمام هم بخش مهمی از برنامه هر کسی در هنگام سفارش حوله است و برای تهیه یک حوله باکیفیت، لازم نیست پول زیادی خرج کنید.

زیرا گزینه های مقرون به صرفه زیادی در دسترس هست که برای انتخاب مناسب بوده و نرخ آن با توجه به کیفیت و برند حوله تعیین شده است.

حوله تن پوش باید دارای رنگ های مرغوب و ثابت باشد که در اثر شستشو یا استفاده مکرر کمرنگ نشود، همچنین کیفیت و دوام خوبی داشته باشد و ظاهر اولیه خود را حفظ کند، در این صورت گزینه مناسبی برای انتخاب و حتی هدیه دادان به همه افراد است.

این حوله ها بیشتر مخصوص فصول گرم سال است و بنابراین می توان گفت فروش آن در تابستان رونق بهتری دارد.

اما اگر حوله جنس خوب، رنگ های زیبا و مدل های جدید و شیک داشته باشد، نیاز مشتریان با هر سلیقه ای تامین شده و در نتیجه بر تعداد خریداران افزوده می شود و بازار خرید و فروش آن هم داغتر و پرسود می شود.

حوله تن پوش زنانه کوتاه

حوله تن پوش زنانه کوتاه اغلب بانوان از حوله تن پوش استفاده می کنند که انواع مختلف دارد و در میان آن حوله تن پوش زنانه کوتاه طرفدار بیشتری داشته و معمولا در فصل های تابستان و بهار بیشتر استفاده می شود.

این محصول بازار فروش آن از رونق خوبی برخوردار است و با قیمت های مختلف از طریق روش های متعدد به فروش می رسد و معمولا روش مجازی آن گسترش بیشتر و طرفدار فراوان تری دارد.

این محصول زیبا و کاربردی گاهی به مناسبت های مختلف برای دوستان و افراد خانواده به عنوان هدیه هم خریداری می شود و این امر بر رشد خرید محصول می افزاید.

این محصول در کارخانه های متعددی تولید می‌ شود که اغلب آنها تلاش می کنند بهترین الیاف و پارچه ها را فراهم کرده و حوله ای با قدرت خشک کنندگی فوق العاده و طول عمر زیاد تولید کنند.

آنها سپس محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند و در صورتی که این کارخانه ها معتبر و شناخته شده باشند، حوله را با قیمت گران تر و البته کیفیت خوب در بازار عرضه می کند.

البته حوله تن پوش زنانه کوتاه از نظر ضخامت و وزن نیز با هم تفاوت دارد و حوله های ضخیم و سنگین معمولا تراکم زیادی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل حوله با نرخ بالاتر فروخته می شود، نوع الیاف حوله هم نرخ آن را کم و زیاد می کند و اگر از الیاف طبیعی باشد، قیمت بالایی دارد.

حوله در بسته بندی های گوناگونی قرار می گیرد که می تواند کیفیت اولیه آن را حفظ کرده یا موجب آسیبب آن شود، از این رو حتی روش بسته بندی هم قیمت آن را کم و زیاد می کند.

نقش خریداران در قیمت گذاری حوله تن پوش نیز مهم است و به روش سفارش آنها وابسته است که با واسطه یا بدون واسطه باشد.

حوله هایی که طرح های جدید، شیک و جذاب داشته باشد، در مقایسه با حوله های ساده نرخ بیشتری خواهد داشت، همچنین نوع چاپ و دستگاه هایی که در این زمینه به کار می رود هم می تواند نرخ این محصول را ارزان و گران کند.

این مرکز حوله هایی زیبا، با کیفیت بالا که قیمت ارزان دارد را در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد و با در نظر گرفتن شرایطی سهل رضایت خریداران را تامین می کند، پس هر چه زودتر با ما تماس بگیرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.