حوله بهداشتی یکبار مصرف تولید شده از مواد کاملا درجه یک

از حوله های با کاربرد زیاد حوله یکبار مصرف بهداشتی است که از مواد درجه یک بوده و خرید آن با قیمت مناسب ممکن است.حوله بهداشتی یکبار مصرف تولید شده از مواد کاملا درجه یک

حوله بهداشتی یکبار مصرف

حوله بهداشتی یکبار مصرف استفاده از حوله های ضخیم نخی و پنبه ای که فضای زیادی را اشغال می کنند برای بسیاری از مکان ها امکان پذیر نیست ولی در عوض در سال های اخیر حوله یکبار مصرف بهداشتی تولید و وارد بازار شده است که در واقع نوع به خصوص از حوله پارچه ای بوده که جنس های مختلف و متنوعی دارد.

این حوله کاملا بهداشتی از پلی استر یا پنبه یا ترکیبی از این دو یعنی الیاف ویسکوز ساخته شده است و به این ترتیب برای مسافرت ها، کاربردهای پزشکی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه گزینه بسیار مناسبی است.

نکته جالب توجه در مورد این حوله ها این است که فاقد تار و پود هستند و به عبارتی بافت اسپان باندی یا نمدی دارند و با توجه به ضخامت بسیار کمی که دارند از قابلیت جذب آب بسیار بالایی برخوردار می باشند و همین مسئله باعث شده است که در آرایشگاه های مردانه و زنانه جهت پیرایش و خشک کردن موی سر گزینه فوق العاده مناسبی باشند.

به دلیل این که تنها باید توسط یک نفر مورد استفاده قرار بگیرند یک بار مصرف است و اطمینان بیشتری نسبت به تمیزی و نظافت آن وجود دارد؛ به این ترتیب برخلاف حوله های دایمی که استفاده از آن برای چند نفر باعث انتقال بیماری های پوستی می شود و ممکن است خسارات زیادی را به فرد مبتلا وارد کند استفاده از آنها در این مکان ها باعث انتقال بیماری های پوستی نمی شود.

انواع مختلف حوله های یکبار مصرف از لحاظ ابعاد و اندازه وجود دارند که در سالن های ماساژ و هتل ها نیز کاربرد بسیار زیادی دارند و قابلیت جذب آب آنها برای خشک کردن دست و صورت بسیار عالی است.

این حوله ها معمولاً به صورت رولی عرضه می شوند و در استخر، هتل، آرایشگاه و خانه های مسکونی قابل استفاده می باشند و رولی بودن آنها کاربرد این محصولات را بسیار راحت می کند و در زمان کمی می توان حواله را تهیه کرد.

این حوله ها تا ده برابر بیشتر از وزن خود قادر به جذب آب هستند به همین جهت برای مسافرت ها و در استحمام کاربرد بسیار زیادی دارند همچنین برای نگهداری حجم و فضای فوق العاده کمی نسبت به حوله های های دایمی را نیاز دارند و به راحتی در چمدان های مسافرتی جای می گیرند به این ترتیب یک بسته رولی یا جعبه ای از این حوله یکبار مصرف برای کل اعضای خانواده می تواند مناسب باشد.

این حوله برای استخر ها نیز فوق العاده است و به این ترتیب به جای حوله های گران قیمت استفاده از این حوله ها برای خشک کردن بدن در این مکان ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در آرایشگاه ها نیز کاربرد زیادی دارد و از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است.

جذب رطوبت توسط این حوله ها بسیار بالا است و فضای کمی اشغال کرده و کاملا بهداشتی می باشند و در عین حال نمونه های طرح دار و رنگی در این محصولات باعث شده زیبایی خاصی نیز داشته باشند.

ابعاد این حوله ها بسیار متنوع می باشد به عنوان مثال در نمونه های آرایشگاهی این حوله ها معمولا از سایزهای ۴۰ در ۴۰ و ۸۰ در ۴۰ وجود دارد که اغلب از جنس ویسکوز می باشند و وزن آنها بین ۵۰ تا ۸۰ گرم با همدیگر متفاوت است که البته ابعاد آنها می تواند متفاوت از این اندازه ها باشد و حتی به صورت سفارشی نیز قابل تهیه است.

این حوله ها به دلیل این بیشتر از جنس ویسکوز ساخته می شوند دارای هیچ نوع بافتی نمی باشند و از قدرت کشسانی خوبی برخوردارند که پاره کردن آنها را بسیار سخت می کند.

این حوله ها به لحاظ ضخامت نیز بسیار متنوع هستند اما معمولاً در ضخامت های کم تولید می شوند تا فضای کمتری توسط آنها اشغال شود و معمولاً در بسته های کوچک که 5 تا 10 عدد هستند عرضه می گردند همچنین با وجودی که یکبار مصرف هستند اما قابلیت شستشو و استفاده مجدد را نیز دارا می باشند و این یکی از امتیازات خاص این حوله ها به شمار می رود.

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف برای قیمت گذاری انواع مختلف حوله یکبار مصرف شاخص ها و معیارهای مختلفی وجود دارد که مهمترین آن نوع الیاف به کار رفته در این حوله ها است که در بیشتر این محصولات از الیاف ویسکوز بدون بافت برای ساخت آنها استفاده می شود.

قیمت الیاف بر نرخ محصول بسیار تاثیرگذار است و با توجه به این که این الیاف خود ترکیبی از الیاف پلی‌استر و پنبه می باشند بنابراین قیمت پلیمر پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن و پنبه مستقیماً بر قیمت الیاف ویسکوز و در نهایت حوله تاثیر خواهد گذاشت.

ابعاد این محصول نیز عامل مهمی در قیمت گذاری آن است به طوری که با بزرگ شدن ابعاد طبیعتاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و این امری طبیعی است چون نیاز به الیاف با بزرگ شدن ابعاد پارچه بیشتر می شود.

نکته بسیار مهم بعدی که در مورد این حوله باید مورد توجه قرار بگیرد ضخامت آن است که از معیارهای فوق العاده با اهمیت در قیمت گذاری این محصول به شمار می رود به طوری که هر چه ضخامت آن بیشتر می شود توانایی جذب آب توسط آن بالا می رود و البته قیمت این محصول نیز بیشتر خواهد شد چون برای تهیه آن از الیاف ویسکوز بیشتری استفاده شده است.

نوع بسته بندی این محصول نیز عامل تاثیرگذار مهمی بر قیمت آن می باشد به طوری که استفاده از بسته بندی رولی نسبت به نوع جعبه ای آن باعث می شود این حوله قیمت ارزان تری داشته باشد همچنین نمونه های ساده این محصول نسبت به انواع طرح دار از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و فروش بهتری هم دارند.

برای اطلاع دقیق و بروز از قیمت این حوله ها، ارتباط با تولید کننده آن از اینجا ممکن است و مشتریان در زمان کوتاهی قادر به آگاه شدن از قیمت این محصول خواهند بود و با نرخ مناسب در درخواست های تعداد بالا آن را به دست خواهند آورد همچنین نمونه های داخلی این محصول با قیمت ارزان خود برای صادرات بسیار عالی هستند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.