حوله استخری سبک با قابلیت جذب رطوبت و عرق

حوله استخری سبک طرح ها و رنگ های متنوعی دارد، این حوله ها جذب آب بالایی دارند و بدن شما را به خوبی خشک می کنند.

حوله استخری سبک با قابلیت جذب رطوبت و عرق

حوله استخری سبک

حوله استخری سبک همانطور که می دانید حوله استخری سبک یکی از لوازم شخصی و بهداشتی هر فرد به حساب می آید و هرکسی برای خود حوله ای مجزا و مناسب دارد،.

حوله های استخری سبک از جمله پرفروش ترین محصولاتی هستند که در طول سال مورد تقاضای مصرف کنندگان و خریداران بیشماری می باشند، از این رو کارخانه های زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید و دوخت انواع مدل حوله استخری فعالیت می کنند.

روزانه تعداد زیادی حوله استخری با کیفیت و سایز و مدل های مختلف در کشور خرید و فروش می شود، اما آنچه برای متقاضیان این محصول در درجه اول اهمیت قرار دارد کیفیت آن است.

قطعا حوله های استخری نرم که منعطف ترند و از مواد نخی درجه یک تهیه می شوند طرفداران بیشتری در بازار دارند و البته از نظر قیمت نیز نسبت به سایر حوله ها بالاتر هستند.

بنابراین در وهله اول کیفیت و قدرت جذب آب بالای حوله استخری برای مشتریان حائز اهمیت است و در درجه دوم قیمت این محصول که امروزه یکی از دغدغه های مهم خریداران می باشد.

قیمت حوله استخری با کیفیت در همه فروشگاه ها یکسان نیست اما در مراکز اصلی و بزرگ عرضه کننده این محصول، حوله استخری با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رسد.

در مرکز فروش معتبر و باسابقه ما، انواع حوله درجه یک به صورت غیر حضوری و با قیمت ارزان به فروش می رسد، زیرا روش فروش مرکز ما به صورت مستقیم بوده و لذا هیچ واسطه ای در فروش این محصول دخیل نیست.

حوله استخری پس از تولید به صورت مستقیم به خریداران عمده تحویل داده می شود که این امر باعث کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویل سفارش می شود.

همه می دانیم که حوله استخری با قیمت یکسانی در بازار توزیع نمی شود و عوامل مختلفی قیمت آن را تعیین می کنند که در ادامه این متن به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • کیفیت و جنس حوله استخری اولین و مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت آن است، از این رو حوله های کتان، بامبو، پنبه و سایر الیاف طبیعی به دلیل کیفیت بسیار خوب قیمت بالایی دارند.
  • برند حوله استخری نیز قیمت این محصول را تغییر می دهد و به همین دلیل حوله های داخلی قیمت های متفاوتی نسبت به حوله های وارد شده از کشورهای دیگر دارند.
  • مدل و رنگ حوله یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت حوله است و حوله هایی که رنگ خوب و ثابتی دارند و یا مدل جدید و زیبایی دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند.
  • روش خرید حوله استخری نیز تعیین کننده قیمت آن است و اگر حوله از طریق روش های بدون واسطه مانند مراجعه مستقیم به تولید کننده یا فروشگاه های مجازی خریداری شود، قیمت نهایی حوله بسیار ارزان تر خواهد بود.
  • ضخامت یا نازکی حوله و سایر خصوصیات آن از جمله اینکه حوله از مواد نانو ساخته شده است یا نه، تا حد زیادی در قیمت آن تاثیر دارد و حوله های ضخیم و نانو معمولا قیمت بالایی دارند.

حوله استخری خارجی

حوله استخری خارجی همان طور که مستحضر هستید حوله استخری خارجی یکی از محصولاتی است که از محبوبیت فوق العاده ای در بین خریداران برخوردار است و بی شک می توان گفت که دلیل اصلی این محبوبیت کیفیت عالی و منحصر به فرد حوله استخری خارجی است.

این حوله ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و از این رو تمامی گروه های سنی از کودک و نوزاد گرفته تا بزرگسال به راحتی می توانند از انواع این محصول استفاده کنند.

نکته مهم در مورد حوله استخری خارجی این است که قدرت جذب آب آن بسیار بالاست، همچنین این محصول حتی اگر بارها شسته و خشک شود به هیچ وجه زبر و خشن نمی شود و مانند روز اول لطافت و نرمی خود را حفظ می کند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که زبری لباس ها و حوله ها اغلب به دلیل سختی بیش از حد آب است و باید حوله ها را در نرم کننده های مخصوص قرار دهید.

طرح روی حوله های استخری بسیار متنوع و جذاب است و در مدل های تولید شده برای کودکان از طرح عروسک ها و شخصیت های کارتونی برای جذابیت بیشتر آنها برای کودکان استفاده شده است.

حوله های استخری خارجی رنگ های زیادی دارند و در تولید و دوخت این محصولات از تمام طیف های رنگی زیبا از تیره تا روشن استفاده شده است، برای انتخاب و خرید یک حوله استخری باید به نکات زیر توجه کنید:

  • حوله های استخری که وزن بیشتری دارند، اغلب از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند، پس در هنگام خرید به وزن حوله ها توجه کنید.
  • جنس و کیفیت یک حوله استخری از دیگر معیارهای مهم در انتخاب آن است و سعی کنید حوله های نخی یا کتان بخرید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.
  • رنگ حوله هم مهم است و باید یکی از بهترین رنگ ها باشد تا در اثر استفاده زیاد یا شستن تغییر رنگ ندهد.
  • نرمی حوله استخری و حتی ضد حساسیت بودن آن از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد و از انتخاب حوله های خشن یا حوله هایی که به پوست آسیب می زنند خودداری کنید.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های حوله استخری قدرت جذب آب آن است و باید بدن را سریع خشک کند تا باعث سرماخوردگی نشود.
  • برخی از انواع حوله های استخری خاصیت ضد باکتریایی دارند که از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کنند و انتخاب خوبی هستند.
  • برند حوله نیز مهم است و ایرانی یا خارجی بودن آن برای بسیاری از خریداران با اهمیت است و باید در هنگام خرید به این نکته توجه شود.
  • حوله هایی با پرز بالا کیفیت خوبی دارند و بهترین انتخاب هستند.

اگر به دنبال خرید و سفارش بهترین و جدیدترین حوله های استخری هستید می توانید به این سایت مراجعه کنید.

در سایت پیش رو انواع مختلف این محصول با کیفیت بالا و قیمت تضمینی در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

این نوع حوله ها دارای رنگ و ابعاد مختلف بوده و در بهترین نوع بسته بندی برای خریداران عزیز و محترم ارسال می گردد، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.