حوله استخری سبز با جنس نخ خالص در اندازه های مختلف

حوله استخری اندازه و ابعاد مختلفی دارد، این محصول قدرت جذب آب بالایی داشته و از نرمی و لطافت خارق‌ العاده ای برخوردار است.

حوله استخری سبز با جنس نخ خالص در اندازه های مختلف

حوله استخری سبز

حوله استخری سبز حوله های استخری سبز با کیفیت به طور کلی باید یک سری ویژگی داشته باشند تا دوام بیشتری داشته و شما را بهتر خشک کنند، در این قسمت ویژگی های یک حوله با کیفیت را به صورت مختصر شرح داده ایم.

  • حوله استخری مرغوب به حوله ای گفته می شود که روی سطح خود پرز های متراکمی داشته باشد و در عین حال هیچ پرزی را پس ندهد، زیرا این عامل به مرور زمان از تراکم بافت حوله می کاهد و به سلامتی شما آسیب می رساند.
  • یک حوله درجه یک هرگز نباید هنگام خیس شدن رنگ خود پس بدهد، زیرا این مشکل باعث می شود که حوله به سرعت درخشندگی خود را از دست دهد.
  • این محصول باید ضخامت خوبی داشته باشد و بهتر است به صورت دو لایه تولید شود تا بهتر و سریعتر بدن شما را خشک و گرم کند، به همین دلیل استفاده از حوله های استخری ضخیم توصیه می شود.

همانطور که می دانید حوله ها ابزاری کاربردی برای تمیز کردن و خشک کردن دست ها، صورت، سر و بدن پس از شستن و استحمام هستند و از آنجایی که ارتباط مستقیمی با پوست دارند.

انتخاب حوله ای با کیفیت و از جنس مناسب بسیار مهم است، در این مقاله نکاتی را در مورد حوله های باکیفیت بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن آن در هنگام خرید، حوله مناسبی را انتخاب کنید.

اولین چیزی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، پارچه مورد استفاده در تولید حوله است، جنس پارچه باید کاملاً نرم و در عین حال قابلیت جذب آب بالایی داشته باشد و زبری آن در هنگام استفاده باعث تحریک و خراش پوست نشود.

همچنین ابعاد حوله باید در نظر گرفته شود تا بتوانید سایز حوله را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، انتخاب رنگ و طرح حوله با توجه به نیاز و سلیقه شخصی افراد است.

قیمت حوله نیز یکی از پارامترهای دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، در عین حال یک حوله با کیفیت باید قیمت مناسبی داشته باشد.

با توجه به برچسب حاوی اطلاعات حوله که روی بسته بندی آن درج شده است، می توانید از مواد به کار رفته در آن، نحوه شستشو و نگهداری صحیح حوله مطلع شوید.

حوله استخری یا حوله بدن محصولی است که اغلب در استخرها، سوناها و جکوزی ها استفاده می شود و به دلیل طول و اندازه بزرگی که دارد مانند یک لباس پوشش کاملی برای افراد ایجاد می کند.

عوامل بسیاری در قیمت این حوله ها تأثیر گذار است که در ادامه این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم و از شما می خواهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  • یکی از عوامل تعیین کننده قیمت حوله استخری، نوع الیاف به کار رفته در تولید آن است، بر این اساس باید بدانید که حوله نخی نسبت به انواع پلی استر قیمت بیشتر و کیفیت بهتری دارد.
  • دومین عاملی که در قیمت این محصولات تاثیرگذار است طراحی و مدل آن ها است، بر این اساس باید بدانید که حوله های طرح دار، گلدوزی شده یا وصله ای قیمت بالاتری نسبت به محصولات ساده خواهند داشت زیرا فرآیند تولید آن ها دشوارتر است.
  • یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت فروش این محصولات، برند آنهاست و معمولا برندهای معروف به دلیل کیفیت بالای محصولاتی که تولید می کنند، قیمت بالاتری دارند.
  • در تعیین قیمت انواع حوله استخری توجه به کشور تولید کننده آن ها حائز اهمیت است، زیرا معمولا محصولات وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز و هزینه های گمرکی بالا قیمت بیشتری نسبت به محصولات ایرانی دارند.

حوله استخری دکمه دار

حوله استخری دکمه دار حوله استخری دکمه دار یکی از بهترین انواع حوله های تولید شده در کشور است که علاوه بر زیبا و شیک بودن از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و در تولید آن از بهترین الیاف و مواد درجه یک استفاده شده است که باعث شده قوی و بادوام باشد.

همچنین این محصول وزن و ضخامت مناسبی دارد و از قدرت جذب آب بالایی برخوردار است، این حوله جذب آب بسیار خوبی دارد و عدم پرز و تغییر رنگ یکی از ویژگی های مثبت حوله استخری دکمه دار است که توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند.

این حوله نرمی و لطافت خاصی دارد و کیفیت و رنگ آن پس از شستشو با مواد شوینده تغییر نمی کند و خاصیت ضد حساسیت دارد.

این محصول در انواع رنگ های تیره و روشن و در طرح های ساده و گلدار طراحی و تولید شده است تا مشتری به راحتی بتواند با توجه به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظرش را انتخاب و خریداری کند.

حوله ها انواع مختلفی دارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند، امروزه به دلیل مسائل بهداشتی استفاده از حوله ها بسیار رایج شده است و مشاهده می شود که در مکان های مختلفی مانند باشگاه ها و استخرها از آن ها استفاده می شود.

به همین دلیل تولیدکنندگان مختلف سعی می کنند بهترین کیفیت این حوله ها را ارائه دهند و همچنین مایل به ارائه محصولات متنوعی هستند.

شرکت ما در زمینه پخش حوله استخری فعالیت می کند، محصولات ارائه شده توسط این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و براساس جدیدترین متدهای روز دنیا تولید می شوند.

در حال حاضر بسیاری از کشورها مایل به خرید این نوع محصولات هستند، حوله استخری یکی از محصولاتی است که به شکل عمده در داخل کشور تولید و توزیع می شود و طرفداران زیادی دارد.

فروش مستقیم حوله استخری ارزان در کشور به این معنی است که شما خریداران عزیز می توانید این محصولات را با کمترین قیمت در بازار خریداری کنید.

اگر خریدار عمده هستید از این طریق می توانید فروش بسیار خوبی داشته باشید و سود زیادی به دست آورید و افرادی که قصد سرمایه گذاری روی این محصول را دارند می توانند به این مرکز فروش مراجعه کرده و تمامی محصولات را مستقیما از تولید کننده خریداری کنند.

امکان خرید حضوری برای همه خریداران وجود ندارد، برخی افراد نمی توانند به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنند، به همین دلیل برای این دسته از افراد خرید آنلاین در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی حوله استخری را سفارش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.