حوله استخری ساده با اندازه های متفاوت و دوخت محکم

بریم باهم مطلبی که اطلاعات جامعی راجب حوله استخری ساده با اندازه های متفاوت و دوخت محکم دارد بخوانیم. دقت داشته باشید حوله استخری یکی از مهم ترین وسیله برای سلامت پوست شما به حساب میاد.حتما متن زیر را بخوانید تا نکات خوب نگه داری حوله را بدانید.

حوله استخری ساده با اندازه های متفاوت و دوخت محکم

حوله استخری ساده

حوله استخری ساده حوله های استخری ساده حوله هایی هستند که باید قابلیت جذب بالایی داشته باشند. زیرا از آنها برای خشک کردن بدن استفاده میشود آب هایی که بعد از استخر روی بدن باقی میماند رطوبت پوست را از بین میبرد و ساختار پوست را برهم میزند به خاطر همین حوله های استخری برای خشک کردن به وجود آمده اند. باید بعد استخر به صورت کامل و دقیق آب بدن خود را با این حوله ها خشک کنید.

فرق حوله های استخر با حوله های دیگر چیست؟ اولین فرق حوله ها اندازه و سایز آن است. سایز حوله های استخری بزرگتر از سایز حوله های دیگر است. حوله های استخری به طور میانگین ۲۵ الی ۳۵ سانتی متر بزرگتر از حوله های حمام است. حوله های استخری بسیار رنگبندی مناسب و زیبایی دارند و همین طور جنس حوله های استخری از پنبه است که در برابر شستشو مقاوم است پس می توانید با خیال راحت حوله های استخری خود را داخل ماشین لباسشویی بشویید. البته باید توجه داشته باشید که حوله های تیره و روشن خود را به صورت جداگانه بشویید.

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید حوله استخری به آن توجه داشته باشیم این است که اندازه آن بدنتان را بپوشاند و کامل خشک شوید. البته اگر کیف و کوله مناسبی برای حمل حوله بزرگ ندارید می توانید از حوله های کوچکتر اما با جنس های بهتری استفاده کنید که آب بیشتری به خود جذب کند. بعضی ها به دنبال حوله هایی میگردند که قدرت جذب بالایی داشته باشد و در عین حال بعد از جذب آب، وزن حوله زیاد نشود برای این اشخاص حوله میکروفیبر گزینه خوبی است.

ممکن است بپرسید حوله میکروفیبر چیست؟حوله میکروفیبر حوله هایی هستند که از مواد مصنوعی ساخته شده اند که قدرت جذب بالایی دارند و سبک هستند. ولی نسبت به حوله های دیگر نرمی و لطافت کمتری دارند. اگر حوله نرم و در عین حال حوله های میخواهید که جذب بالایی داشته باشند حوله هایی از جنس پنبه برای شما گزینه خوبی هستند.

برای انتخاب و خرید حوله نظرهای اشخاص متفاوت است. بعضی ها میخواهند حوله آب خوبی را به خود جذب کند و بعضی ها می خواهند که سبک باشد این نظر ها کاملا شخصی است و بر سلیقه افراد بستگی دارد ولی در هیچ صورتی سایز حوله را از یاد نبرید اگر می خواهید زمان بیشتری در استخر بمانید حتماً حوله بزرگتری همراه خود به استخر ببرید تا کاملا آب بدن خود خشک شود.

‏حال سوال پیش می‌آید چگونه از حوله های استخری مراقبت کنیم تا دیرتر خراب شود؟ اول اینکه حتماً بعد از هربار استفاده از حوله های استخری آنها را با مواد شوینده مناسب بشویید و بعد از شستشو بگذارید کامل خشک شوند و در جای خشک و خنک قرار دهید تا در اثر رطوبت کپک و قارچ نزنند. اگر حوله استخری شما رنگ گرفت هیچ وقت برای شستن آن از بین بردن رنگ گرفتگی از شوینده های غلیظ و سفید کننده های موجود در بازار استفاده نکنید.

اگر توان مالی خوبی دارید به هیچ وقت سراغ حوله های ارزان قیمت نروید. زیرا این حوله ها پوست شما را خراب می کنند. این را از یاد نبرید مهمترین چیز پوست شماست برای پوست خود ارزش قائل باشید و بهترین ها را برای پوست خود انتخاب کنید. حوله های ارزان قیمت زبری بیشتری نسبت به حوله های گران قیمت دارد و لطافت کمتری رو دارا می باشد. اگر توان مالی برای خرید حوله های بزرگ و نرم و باکیفیت ندارید، می توانید از حوله های کوچک تر اما با کیفیت بالا استفاده کنید.

و اما یک نکته بسیار مهم در شستشوی حوله های استخری این است که از ضد کلر ها در ماشین لباسشویی موقع شستشوی حوله های استخر استفاده کنید. تا کلر های موجود در آب استخر که به حوله ها جذب شده اند کامل از بین برود. می توانید بعد از شستشو آنها را در آفتاب پهن کنید تا باکتری های موجود در آن کشته شوند ولی اگر روی رنگ حوله حساس هستید حواستان باشد تا این کار را زیاد تکرار نکنید زیرا باعث از بین رفتن رنگ حوله میشود.

و اما چند نکته برای رعایت کردن بهداشت حوله استخر، هیچ وقت از کسی حوله قرض نگیرید و حوله خود را به کسی ندهید زیرا اگر میکروب و بیماری در پوست وجود داشته باشد به شخص دیگر انتقال داده میشود. یادتان نرود که حوله یک وسیله شخصی است پس از مشترک استفاده کردن آن با دیگری پرهیز کنید و اینکه هیچ وقت حوله را با لباس های دیگر داخل ماشین لباسشویی نریزید و به صورت جداگانه آن را بشویید.

حوله هایی وجود دارند که از پشم گوسفند ساخته می شود و به همین دلیل دارای نرمی بسیاری هستند ولی این را از یاد نبرید این حوله ها جذب آب بسیار کمی را دارند. حوله هایی هم هستند که از ساتن و ابریشم ساخته می‌شود که قیمت بسیار بالایی دارند و همچنین زیبای چشم گیری ولی به دلیل قیمت بسیار بالای آن ها از آن ها کمتر از حوله های دیگر استفاده میشود.

و در آخر سعی کنید حوله های خود رو بعد یه مدت استفاده که حس کردید قابلیت و کیفیت قبل را ندارند حتما تعویض کنید تا به پوستتان ذره ای آسیب وارد نشود. و اینکه وقتی حوله ای جدید را خریداری کردید حتما قبل استفاده یک بار آن را بشویید که اگر خاک و میکروب و … داخل حوله هست از بین برود.

حوله استخری ترک

حوله استخری ترک حوله های استخری ترک از ۱۰۰ درصد پنبه تولید شدند که کیفیت این حوله ها را تأمین می کنند. این حوله ها نسبت به حوله های استخری ساده جذب بیشتری در رطوبت و آب دارند و پرز کمتری نسبت به حوله های دیگر به خود میگیرند. حوله استخری ترک کاملا ضد حساسیت هستند و میتوانید به صورت کاملاً مطمئن از آن برای خشک کردن بچه ها و کودکان استفاده کنید. علاوه بر این حوله های استخری ترک در برابر شستشوی مداوم بسیار مقاوم هستند و دیرتر خراب میشوند.

حوله استخری ترک از الیاف طبیعی پنبه هستند بنابراین به پوست شما آسیب نمی رسد و با خیال راحت می توانید صورت خود را با آن خشک کنید زیرا پوست صورت حساس است و نمی‌شود با هر حوله ای آن را خشک کرد ولی با حوله استخری ترک خیالتان از بابت پوستتان راحت است زیر آسیبی به پوست نمی رسد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.