تولید کننده عمده حوله حمامی

حوله ها همیشه یکی از مهمترین اقلام زندگی روزمره بوده اند ، اما با گذشت زمان ، انواع مختلفی از حوله ها برای اهداف مختلف پدیدار شده است که بسیاری از افراد صرف نظر از جنسیت و نوع استفاده از آنها استفاده می کنند. حوله حمامی بسیار بادوام و بسیار جاذب آب است. از این رو شرکت ما تولید کننده حوله حمامی عمده می باشد و این محصول را با رنگبندی متنوع و کیفیتی بالا روانه بازار می کند.

تولید کننده عمده حوله حمامی

انواع حوله حمامی از نظر ابعاد

انواع حوله حمامی از نظر ابعاد اندازه حوله بسته به نوع برنامه ، اندازه های مختلفی دارد. دست اندازه حوله دستی حوله دستی ایرانی: (۳۰ × ۵۰ سانتی متر – ۳۰ × ۶۰ سانتی متر – ۴۵ × ۸۰ سانتی متر – ۴۵ × ۹۰ سانتی متر) حوله دستی بیرونی: (۳۰ × ۶۰ سانتی متر – ۴۰ × ۶۰ سانتی متر – ۴۰ × ۸۰ سانتی متر – ۵۰ × ۹۰ سانتی متر) اد اندازه های حوله استخر حوله استخر ایرانی: (۷۰ × ۱۴۰ سانتی متر – ۶۵ × ۱۳۰ سانتی متر) حوله استخر در فضای باز: (۷۰ × ۱۴۰ سانتی متر – ۶۵ × ۱۳۰ سانتی متر)

نحوه تعیین اندازه حوله کت: برای تعیین اینکه آیا اندازه حوله ای که در نظر می گیرید با اندازه شما مناسب است یا خیر ، باید دو عامل را در نظر بگیرید: اندازه حوله با توجه به اندازه شانه: اگر شما و دیگران فکر می کنید شانه های شما کوچک هستند ، باید خرید یک حوله کوچک را در نظر بگیرید. اگر شانه های شما نه بزرگ و نه کوچک است ، یک حوله متوسط ​​بهترین انتخاب خواهد بود. به افرادی که شانه های بزرگی دارند توصیه می شود حوله های سایز بزرگ بخرند.

اگر شانه های شما بیشتر از سایرین است ، تنها گزینه شما خرید x حوله بزرگ و xx بزرگ است. تعیین اندازه حوله بر اساس ارتفاع: اگر شما فردی بلند قامت هستید و می خواهید تمام نقاط بدن خود را با حوله خشک کنید ، باید حوله ای بخرید که از سر تا مچ پا پیچیده شود.


فروشگاه توزیع حوله حمامی

فروشگاه توزیع حوله حمامی قیمت حوله حمامی یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید به آن توجه کنید ، به طور کلی قیمت حوله به عواملی مانند جنس ، اندازه ، سایر لوازم جانبی ، ظاهر بستگی دارد و شما مشتریان گرامی با مراجعه به واحد تولید عمده حوله شرکت ما با توجه به بودجه خود حوله های گران قیمت بخرید. سعی کنید حوله ای با رنگ های متفاوت و شاد انتخاب کنید زیرا در طول روز با آن دست و پنجه نرم می کنید و روحیه شما را تازه می کند. این نیز کاملاً شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد. از این رو فروشگاه توزیع حوله حمامی مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب به بازار توزیع می کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.