تولید عمده حوله دست و صورت با بهترین کیفیت در کشور

حوله هایی که در بازارها و فروشگاه‌ های عرضه کننده انواع لوازم و کالای حمام وجود دارد در سه دسته کلی حوله سر، حوله صورت و حوله بدن یا همان حوله حمام طبقه بندی می‌ شوند. این محصولات از تنوع زیادی برخوردار بوده و با الیاف مختلفی تولید و روانه بازار می گردند. اما آن حوله‌ ای که موضوع بحث و بررسی در این مطلب قرار گرفته است حوله دست و همچنین بررسی تولید حوله دست و صورت عمده با بهترین کیفیت در کشور می باشد. شرکت ما که در حال حاضر شاهد محصولات آن هستید، یک پایگاه آنلاین بسیار معتبر در عرصه فعالیت در این زمینه به شمار می‌ رود که در بخش پایانی بحث حاضر به تفصیل معرفی می شود.

تولید عمده حوله دست و صورت با بهترین کیفیت در کشور

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس تنوع طرح

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس تنوع طرح حوله های دست و صورت معمولاً یک حوله واحد هستند که هم برای خشک کردن دست ها و هم برای خشک کردن صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

این حوله‌ها با تنوع زیادی از حیث رنگ بندی و طرح روی آن موجود می باشند. همچنین، میزان پرز و نوع الیاف به کار برده شده در بافت و تولید آنها نیز کاملاً متفاوت است.

به عنوان مثال، حوله صورت می‌ تواند در ابعاد مستطیل با طیف وسیعی از رنگ های سرد و گرم و با پرزهای ریز تولید شود. در مقابل، انواع حوله صورت با ابعاد مستطیل یا مربع، پرز درشت و طیف گسترده‌ ای از رنگ های روشن و تیره نیز وجود دارد.

برخی از این حوله ها صرفاً تک رنگ و فاقد طرح و مدل خاصی هستند، حال آن که برخی دیگر دارای یک طرح خاص می باشند. مثلا ممکن است حوله دست صرفاً به رنگ‌ های آبی، قرمز یا لیمویی باشد و یا این که زمینه آن به رنگ آبی و طرح روی آن شبیه به یک گل و به رنگ اجزای گل باشد.

برخی از حوله‌ های دست دارای طرح و نقشی شبیه پرچم کشورها هستند و برخی دیگر طرح و رنگ طبیعت، شطرنجی و یا گل و گیاه را دارند. اما آنچه حائز اهمیت می باشد این است که حوله با هر طرح و رنگی که باشد، لازم است از الیاف مرغوب و ابعاد استاندارد تهیه شده باشد تا به پوست آسیب نرساند.

هر انچه باید در مورد تولید حوله دست و صورت بدانیم

هر انچه باید در مورد تولید حوله دست و صورت بدانیم تولید حوله های دست و صورت نیز همانند تولید هر منسوجات دیگری بر اساس استانداردهایی صورت می‌ گیرد که از این قرار است:

۱) الیاف متناسب با پوست

۲) تراکم بافت و پرزهای حوله

۳) رنگ مرغوب که پس از هر شست و شو ثابت بماند

۴) تنوع در طراحی، مدل و رنگ بندی

۵) ابعاد و سایز استانداردی که می‌ تواند معمولی و یا مسافرتی باشد

۶) درج لوگو یا برند تولید کننده در جای مناسبی از حوله

۷) بسته‌بندی مناسب، جذاب و بهداشتی

۸) تعیین قیمت متناسب با نرخ اتحادیه

چنانچه تولید کنندگان به این موارد هشت گانه توجه نمایند، محصولات حوله آنها بسیار مرغوب و باکیفیت خواهد بود و فروش آن سود و منفعت اقتصادی فراوانی را برای تولید کننده و فروشنده به دنبال خواهد داشت.

خرید ویژه حوله دست و صورت به صورت عمده در فروشگاه های معتبر

خرید ویژه حوله دست و صورت به صورت عمده در فروشگاه های معتبر کمپانی ما یک مرکز بسیار معتبر در عرصه خرید ویژه حوله دست و صورت و همچنین انواع حوله طرح دار، حوله گلدار و حوله ورساچه با نازل ترین قیمت بازار به صورت عمده می باشد.

کافی است برای سفارش محصول مورد نیاز خود با شماره تلفنی که در پایگاه اینترنتی شرکت درج شده است تماس حاصل نمایید و محصول خود را سفارش داده و آن را ثبت کنید.

اطمینان داشته باشید که این محصول در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. ضمن این که با یک بار خرید از این پایگاه، به مشتری دائمی مرکز ما تبدیل خواهید گشت. این امر میزان رضایت مشتری از محصولات ما را نشان می دهد.

توجه داشته باشید که محصولات ما به دلیل برخورداری از درجه کیفی بالا و قیمتی بسیار مناسب و رضایت زیاد مشتری، به خارج از کشور نیز صادر می‌ شوند و در سطح بین المللی نیز با استقبال بی نظیری مواجه هستند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.