تولید بهترین حوله دستی بهباف آذر

مجموعه بازرگانی لامیا به عنوان بزرگترین تولید کننده حوله دستی بهباف آذر با سالها سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع حوله حمام،تن پوش،حوله استخری و بهترین حوله دستی می باشد. این مجموعه در نظر دارد با ایجاد بستر مطمعن و اینترنتی قابل اطمینان به عنوان برترین شرکت پخش حوله دستی با نخ پنبه محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تولید بهترین حوله دستی بهباف آذر

چگونه حوله مناسب انتخاب کنیم

چگونه حوله مناسب انتخاب کنیم حوله از جمله وسایل شخصی لازم و ضروری می باشد حوله علاوه بر گرفتن رطوبت بدن بعد از استحمام کاربرد های دیگری نظیر دستمال سفره یا دستمال گردگیری نیز دارد بافت حوله از قدیم در بعضی از استان های کشور به صورت دستی انجام می‌گرفت‌ در گذشته حوله را به وسیله چهارچوب متصل به بهم که نخ تار در طول چهار چوب به اسم چله کشیده میشود و سپس به وسیله چوبک کوچکی پود از بین تارها رد میشد و به صورت دستی و سنتی بافته می‌شد.

اما امروز به وسیله دستگاه بافندگی تمام اتوماتیک به شکل پارچه مخمل که پرزهای روی سطح حوله قرار دارند بافته می‌شوند پدر اختیار مشتریان قرار میگیرد.

بنابراین حوله های امروزی بخاطر داشتن پرز های مخملی از جنس نخ پنبه قابلیت جذب رطوبت بالاتری دارد و بسیار نرم و لطیف می باشد که برای پوست بدن بسیار خوشایند است.

پس در انتخاب حوله مناسب و با کیفیت باید دقت کنیم جنس حوله حتما نخ پنبه باشد و پرزهای آن خواب دوطرفه داشته باشند حوله تولید شده از جنس نخ پنبه به علت ظرافت و نرمی بالایی که دارد بسیار سریع رطوبت را در بین پرزهای خود جذب میکند.

ممکن است حوله را از نخ های پلاستیکی موجود در بازار نیز تولید میکنند که به راحتی با دست زدن به جنس حوله میتوان تشخیص داد که جنس خوبی ندارد زیرا پرزهای آن حالت زیر و خشن می باشد و هنگام خشک کردن تن پوست را قرمز میکند.

امروزه از پارچه های حوله ای با بافت نازک و سطحی در تولید انواع پوشاک سویشرت و‌هودی های زنانه و مردانه نیز استفاده میشود

شرکت پخش حوله دستی بهباف آذر

شرکت پخش حوله دستی بهباف آذر شرکت پخش حوله بهباف آذر با جمع آوری محصول پنبه کشاورزان کشور و تولید بهترین نخ پنبه و با به کار گیری دستگاه های تمام اتوماتیک در تولید انواع حوله با کیفیت و مرغوب در صدد است علاوه بر جذب مشتری چرخ تولید شرکت و همچنین مزارع پنبه کشور را همیشه در گردش نگه دارد.

برای تهیه انواع حوله به صورت عمده یا خرد میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت با کمک مشاوران فروش کار آمد محصول با کیفیت را با تضمین صد در صد کیفیت محصول ه راحتی تهیه کنید

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.