توزیع بی واسطه حوله پالتویی چاپی به قیمت کارخانه

حوله هایی که در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد، محصولاتی است که هر یک تولید کننده خاص خود را داشته و با درجه های کیفی گوناگونی عرضه می شود. در نتیجه، قیمت هایی که برای این محصولات تعیین می گردد از برندی به برند دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت می باشد. شرکت ما یک مرکز توزیع بی‌ واسطه حوله پالتویی چاپی به قیمت کارخانه به شمار می‌ رود که محصولات خود را با بالاترین کیفیت، اما نازل ترین قیمت بازار اغلب به شیوه عمده در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. در این مطلب، پیرامون حوله مخصوص صورت نوزاد، حوله بچه گانه، حوله باشگاهی و انواع مدل های جدید حوله پالتویی ایرانی و خارجی صحبت می‌ شود.

توزیع بی واسطه حوله پالتویی چاپی به قیمت کارخانه

بروز ترین مدل های حوله پالتویی ایرانی درجه یک

بروز ترین مدل های حوله پالتویی ایرانی درجه یک حوله های موجود در فروشگاه‌ ها و مراکز عرضه و توزیع انواع کالای حمام، این محصول را در قالب حوله دستی، حوله پالتویی، حوله سه گوش مخصوص خشک کردن موهای سر، حوله کلاهی، حوله ساده، حوله مخصوص نوزاد و حوله های مستطیلی و مربعی شکل ِحمام به فروش می‌ رسانند.

آن نوع حوله ای که کانون بررسی و توجه ما در این مطلب قرار گرفته است، حوله پالتویی ایرانی درجه یک و بررسی مدل های مختلف آن می باشد.

این نوع حوله در رنگ ها، طرح ها و قیمت های گوناگونی موجود است، اما معمولاً نوع ساده آن صرفاً دارای رنگ بندی بوده ولی فاقد طرح و نقش است.

حال آن که نوع طرح دار حوله های پالتویی می‌ تواند چاپی، گل برجسته، خال خال و یا راه راه باشد. حوله های پالتویی خود در انواع و اقسام مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

جدیدترین مدل های حوله های پالتویی، حوله های پالتویی چاپی هستند که اغلب حوله هایی با طرح های لوگو یا کاراکتر های مشهور هستند که از طریق چاپ روی حوله به صورت عکس یا تصویر قرار گرفته است.

حوله های پالتویی چاپی معمولاً طیف وسیعی از رنگ های تیره و روشن را به خود اختصاص می‌ دهند. این کالاها در غالب موارد، مناسب کودکان و نوجوانان می باشند.

اما این به این معنا نیست که برای رده‌ های سنی بزرگسالان هرگز چنین محصولی تولید نمی شود، بلکه باید توجه داشت که حوله های پالتویی بزرگسالان کمتر چاپی بوده و بیشتر از دیگر انواع حوله های پالتویی می باشد.

این حوله ها مخملی، پشمی، پلاستیکی و یا نخی در رنگ بندی های مختلف به همراه کلاه و کمربند و گاهی وقت ها بدون کلاه می باشند. اما لازم به ذکر است که زمانی که از حوله پالتویی سخن به میان می‌ آید، در ۹۹ درصد موارد، این حوله ها مجهز به یک کلاه از جنس خود حوله است که جدا نشدنی می باشد.

تفاوت حوله های چاپی با ساده

تفاوت حوله های چاپی با ساده همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره شد، حوله های چاپی مزین به طرح های چاپ شده ای هستند که روی زمینه رنگی حوله چاپ شده است و اغلب طرح یا عکس یک شخصیت بنام و یا یک لوگو یا نقش و نگار خاص می‌ باشد.

این حوله‌ها در رنگ بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شود، اما آنچه وجه تمایز اصلی این کالاها با دیگر محصولات حوله علی الخصوص حوله ساده به شمار می‌ رود این است که در اکثر موارد، مصرف کننده های حوله های چاپی رده سنی کودک و نوجوان هستند.

حال آن که حوله های ساده را تمام رده های سنی از نوزاد گرفته تا میانسال مورد استفاده قرار می‌ دهند.

تفاوت دیگری که میان حوله های چاپی و حوله های ساده وجود دارد این است که حوله های چاپی معمولاً در قالب پالتویی تولید می‌ شوند، اما حوله های ساده هم قالب پالتویی را در بر می گیرد و هم در قالب حوله های غیر پالتویی از نوع حوله های مستطیلی یا مربعی شکل مناسب حمام و نیم تنه تولید و روانه بازار می‌ شود.

در مجموع، می توان گفت دو تفاوت عمده میان حوله های چاپی و حوله های ساده وجود دارد که به طور کلی به ظاهر و ابعاد آنها مربوط می شود.

پرفروش ترین طرح های حوله پالتویی چاپی

پرفروش ترین طرح های حوله پالتویی چاپی پر فروش ترین طرح های حوله پالتویی چاپی معمولاً به آن دسته از حوله های پالتویی تعلق می‌ گیرد که چاپ روی آن، عکس و تصویر یک شخصیت برجسته کارتونی می باشد.

نا گفته پیدا است که چنین حوله ای، حوله رده سنی کودک و نوجوان بوده که اغلب مورد پسند آنها قرار می‌ گیرد. پر فروش‌ ترین طرح‌ های حوله های پالتویی چاپی در واقع حوله ای است که عکس و تصویر آن روی زمینه صورتی، لیمویی، آبی، سبز یا بنفش تعبیه شده است.

این حوله ها با متریالی بسیار با کیفیت و نرم که علاوه بر آن که قابل شست و شو بوده، رنگ ثابتی دارد تولید و روانه بازار می‌ شود.

لازم به ذکر است که اغلب حوله های چاپی پالتویی محصولات وارداتی از کشورهای چین و ترکیه هستند که به صورت عمده و یا تک عددی به فروش می رسند.

مرکز فروش حوله پالتویی چاپی اسپرت مردانه

مرکز فروش حوله پالتویی چاپی اسپرت مردانه مراکز فروش متعدد و فراوانی در سراسر کشور وجود دارد که به شیوه های مختلف اینترنتی و حضوری در توزیع و عرضه عمده و غیر عمده انواع محصولات حوله و کالای حمام فعالیت می‌ کنند.

اما یکی از برجسته ترین و معتبرترین مراکزی که حوله و مخصوصاً حوله های پالتویی چاپی را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد شرکت ما می باشد.

در پایگاه اینترنتی متعلق به فروشگاه ما، می توانید انواع حوله های پالتویی اعم از چاپی و ساده و همچنین دیگر حوله های موجود که مخصوص بزرگسالان است، از جمله حوله اسپرت مردانه و همچنین حوله های نوزاد و بچه گانه را ملاحظه نمایید.

شایان توجه است که محصولات حوله شرکت ما محصولاتی با درجه کیفی بالا و متنوع از حیث رنگ بندی، متریال، طراحی و مدل می باشد تا با هر نوع سلیقه و ذائقه ای تناسب داشته باشد.

به منظور سفارش و خرید محصول، می توانید با استفاده از اطلاعات تماس شرکت که در وب سایت متعلق به مرکز ما موجود می باشد، با ما تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نیاز خود را به تعدادی که تمایل دارید سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. اطمینان داشته باشید که از محصول خریداری شده تا حدی رضایت خواهید داشت که به مشتری و خریدار ثابت و دائمی این مرکز تبدیل خواهید شد. این امر نشان دهنده رضایت خاطر خریداران مرکز ما می باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.