بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش مردانه مرغوب در اصفهان

حوله مردانه در انواع مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد و به فروش می رسد. بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش مردانه مرغوب در اصفهان، فروشگاه آنلاین می باشد که محصولات خود را با کیفیت بالا در انواع برند های مختلف و رنگ بندی های متنوع با قیمت مناسب و بهترین مواد اولیه برای تمام عموم به نمایش می گذارد، سپس انواع سفارشات را پذیرا می باشد، برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می گیرد، سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در تایم کوتاهی تحویل مشتری می دهد و رضایت مشتریان را جلب خود می کند.

بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش مردانه مرغوب در اصفهان

انواع حوله های پالتویی مردانه بزرگ با کیفیت بالا

انواع حوله های پالتویی مردانه بزرگ با کیفیت بالا حوله پالتویی مردانه بزرگ با کیفیت بالا، در انواع برندهای مختلف و بهترین مواد اولیه به تولید می رسد، این حوله ها دارای جنس های متفاوتی می باشند و از کیفیت بالایی بر خوردار هستند، تمام بدن را پوشس می دهند و مانع از ورود سرما به بدن می شوند، به همین دلیل بسیار مناسب هستند و طرفداران زیادی دارند.

از انواع حوله هاب پالتویی مردانه بزرگ با کیفیت بالا می توان به چند مورد اشاره مرد.

  • حوله پنبه ای مردانه مدل آسمان: این محصول از کیفبت بالایی بر خوردار است، دارای سایز بندی و رنگ های متنوعی می باشد به صورت کلاه دار و دارای جیب و کمربند می باشد، جنس آن از پنبه است و دارای لطافت و نرمی بالایی بوده و جذب آب زیادی دارد.
  • حوله پالتویی الیکا: این محصول نیز با کیفیت می باشد، جنس آن از کتان است، دارای ماندگاری بالایی می باشد و قدرت جذب آب آن بالا است، تغیر رنگ نمی دهد و آب رفتگی نیز ندارد.
  • حوله مارال : این محصول دارای وزن سبکی می باشد، و شست و شوی آن بسیار راحت است، جنس آن نخ است و برای پوست عوارضی ایجاد نمی کند، قیمت مناسبی دارد و دارای رنگ بندی های متنوعی است و به صورت کلاه دار و جیب دار می باشد.
  • حوله های ‌جنس بامبو: این محصول تولید شده از بامبو می باشد، خاصیت آنتی باکتریال دارد، با انواع پوست ها سازگار است و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
  • حوله های جنس نایلونی: این حوله ها تولید شده از نایلون هستند، دارای وزن خیلی سبکی می باشند، کیفیت این محصول نسبت به سایر جنس حوله های دیگر از کیفیت پایینی بر خوردار است به همین دلیل قیمت ارزان تری دارد.

عوامل موثر بر قیمت حوله تن پوش مردانه

عوامل موثر بر قیمت حوله تن پوش مردانه حوله تن پوش، در انواع مردانه، زنانه، بچگانه، نوزادی به تولید می رسد که هر کدام دارای جنس های متفاوت، سایز بندی و رنگ های مختلف مانند، صورتی، آبی،توسی و … می باشد و به صورت کلاه دار و بدون کلاه، در طرح های ساده و مدل دار در بازار موجود است و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد و در اختیار مشتری قرار می گیرد.‌ آقایان و خانم هایی که به مدل فانتزی این محصول علاقه دارند می توانند مدل جیب دار این محصول را انتخاب کنند، زیرا دارای زیبایی خاصی است و فرم استایل افراد را زیبا نشان می دهد.

عوامل موثر زیادی وجود دارد که بر قیمت حوله تن پوش مردانه تاثیر گذار است که از این موارد می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • اولین عامل برند تولید کننده این محصول است، هر چه برند ها معتبر تر و نام آشنا تر باشند از کیفیت بالایی بر خوردار هستند در نتیجه قیمت بیشتری دارند.
  • سایز حوله نیز در تعیین قیمت موثر است، هرچه سایز حوله بزرگ تر باشد پارچه بیشتری برای دوخت آن به کار برده می شود و هزینه برتر است به همین دلیل قیمت آن افزایش پیدا می کند.
  • جنس حوله: حوله هایی که از جنس پنبه، نخ، پلی استر هستند دارای قیمت بیشتری نسبت به جنس های دیگر دارند.
  • نحوه خرید: هرچه حجم سفارشات این محصول بالا باشد باعث کاهش قیمت محصول می گردد.
  • نوسانات بازار نیز در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار هستند، با زیاد و کم شدن نرخ ارز نیز قیمت این محصول افزایش و کاهش پیدا می کند.

بهترین مارک حوله تن پوش در بازار

بهترین مارک حوله تن پوش در بازار از بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی می توان به برق لامع، هنر، گلبافت، یاس سپید، پردیس، آذریس تبریز، و غیره اشاره کرد، این مارک ها جنس آن ها از پنبه و الیاف طبیعی می باشد و دارای ماندگاری زیادی هستند و جنس نرمی نیز دارند و علاوه بر مارک های ایرانی مارک های ترک نیز در بازار موجود می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بهترین مارک حوله تن پوش ترک مارک یوگالو می باشد و دارای قیمت به صرفه ای است، از انواع دیگر برندهای این محصول می‌توان به فیروزه، کاکالا و غیره اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی می باشند.

  • حوله تن پوش گلبافت: این این محصول دارای سایز بندی است و مناسب برای کودکان، آقایان و خانم ها می باشد در انواع رنگ بندی و طرح های مختلف به تولید می‌رسد و با انواع سلیقه ها سازگار است، دارای جنس نرم و لطیف است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.
  • حوله تن پوش یاس سپید: این محصول بسیار مناسب برای کودکان می باشد زیرا با شرایط پوستی آن ها سازگار است و دارای طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد، این محصول برای پوست کودکان هیچگونه عوارضی در پی نداردو قیمت آن نسبت به کیفیتش بسیار مناسب می باشد.
  • حوله تن پوش ترک کاکالا این محصول دارای مزایای زیادی است از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار می باشد به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد از دوام و مقاومت فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشد و قابل شستشو می باشد این محصول دارای وزن سبکی است و از قیمت عالی و مناسب و به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.

مراکز فروش حوله لباسی مردانه در تهران

مراکز فروش حوله لباسی مردانه در تهران مراکز زیادی در سطح تهران موجود می باشند که فروش حوله لباسی مردانه را انجام می دهند که هر کدام دارای شرایط خاص خود هستند، از بهترین مراکز فروش حوله لباسی در تهران می توان به فروشگاه آنلاین اشاره کرد. فروش حوله لباسی در این سامانه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. باعث حذف واسطه ها می شود و حذف واسطه ها در کاهش قیمت تاثیر مثبتی دارد. خریدار می تواند از طریق فضای مجازی به این سامانه مراجعه کند و محصول را انتخاب و سفارش آن را به صورت عمده و جزیی بدهد، سپس برای سفارشات عمده از فروشنده تخفیف بگیرد و محصول را به صورت مستقیم در اسرع وقت تحویل بگیرد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.