بزرگترین تولیدی حوله دست و صورت عروسکی در سراسر کشور

حوله دست و صورت عروسکی، بسیار کاربردی و مفید می‌باشد زیرا ضمن انجام وظیفه خود که عمل آبگیری از دستان، ظروف و یا سطوح است، در عین حال شیک و چشم نواز بوده و هنگام قرار گرفتن در محیط، به زیبایی محل مورد استفاده می افزاید. مجموعه‌ حاضر به عنوان بزرگترین واحد تولیدی حوله دست و صورت عروسکی با کیفیت در ایران، سالها است که بی نظیر ترین انواع حوله های مورد اشاره را به صورت حرفه‌ای تولید و روانه بازار مصرف می نماید. کیفیت سوپر لاکچری صادراتی و قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه، باعث ایجاد استقبال چشمگیری از سوی خریداران شده است.

بزرگترین تولیدی حوله دست و صورت عروسکی در سراسر کشور

مراحل تولید حوله دست و صورت

مراحل تولید حوله دست و صورت برای تهیه‌ این حوله های کوچک، پروسه فنی و بهداشتی طولانی طی شده و عوامل و تجهیزات زیادی در این راه دست به دست یکدیگر می‌دهند تا این حوله ها به دست مصرف کنندگان عزیز برسند.

با توجه به طولانی بودن فرآیند یاد شده، قصد نداریم تمام ابعاد و جزئیات کار را بیان نماییم و به همین خاطر، صرفاً به منظور آشنایی شما خوانندگان ارجمند، تنها به صورت خلاصه و تیتر وار، مراحل تولید را در چند بند به شرح زیر بیان کرده ایم:

  1. برای تهیه‌ حوله، نیاز به پارچه‌های نرم و مناسب پنبه ای است و برای داشتن پارچه ای خوب عالی باید نخ مناسب و مرغوب وجود داشته باشد. دست اندرکاران مربوطه، پس از برداشت پنبه های طبیعی از مزارع، طی عملیات نسبتاً پیچیده و مفصل ( به ترتیب عبارت است از: کاردینگ دانه‌ی پنبه، شانه کردن، ریسندگی و در نهایت تاب دادن الیاف برای به دست آوردن ضخامت مناسب ) از آن ها انواع نخ برای بافت پارچه های حوله ای را تولید می‌نمایند.
  2. نخ ها، رنگرزی شده و تحویل قسمت پارچه بافی می شوند.
  3. با قرار گرفتن نخ ها در ماشین های مدرن بافندگی ( نخ ها به عنوان تار و پود مورد استفاده قرار می گیرند ) انواع بسیار متنوع و زیبایی از پارچه های حوله ای با طرح ها و رنگ های شیک و چشم نواز تولید می شوند.
  4. به فراخور ابعاد و طرح حوله های دست و صورت ( کوچک، بزرگ، پسرانه، دخترانه، نوزادی، عروسکی و غیره )، در قسمت برش کاری با دستگاههای مخصوص عملیات مربوطه انجام می گردد.
  5. قطعات به دست آمده ( در سایزهای مختلف ) تحویل بخش دور دوخت شده و بعد از این مرحله نسبت به درج هرگونه چاپ، رنگ، لوگو و یا طرح مورد نظر بر روی آن‌ها اقدام می‌گردد.
  6. حوله های تولید شده بعد از پرداخت نهایی ( رفع پرز و یا دیگر مشکلات در سیر مراحل تولید ) در قسمت کنترل کیفی مجدداً بررسی شده و در صورت نداشتن مشکل برای بسته بندی و پک سازی به مرحله‌ی نهایی کار ارسال می‌گردند.

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس جنس الیاف

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس جنس الیاف همانند دیگر محصولات و کالاها، انواع حوله های دست و صورت برای تطبیق با نیازهای مختلف مصرف کنندگان و همچنین توان مالی ایشان، توسط تولید کنندگان محترم، با استفاده از الیاف گوناگونی تولید، دسته بندی و به بازار عرضه می‌شوند.

در همین خصوص، برای اطلاع و آشنایی بیشتر شما همراهان عزیز، دسته بندی یاد شده، بر اساس برخی از پر کاربرد ترین انواع الیاف در ادامه درج شده است:

  1. حوله های صد درصد پنبه ای از نخ پنبه‌ی طبیعی.
  2. حوله‌ی دست و صورت از نخ پنبه مصنوعی.
  3. دسته ای دیگر از این حوله ها با استفاده از نخ‌های پلی استر تولید می شوند.
  4. الیاف کاملا طبیعی و ارگانیک بامبو.
  5. حوله هایی با ترکیب انواع الیاف مصنوعی با طبیعی به نسبت‌های مختلف.

معتبرترین فروشنده حوله دست و صورت عروسکی با کمترین قیمت

معتبرترین فروشنده حوله دست و صورت عروسکی با کمترین قیمت همکاران و واحد های فروش زیادی در سراسر کشور در بازار حوله در حال فعالیت هستند لیکن، این مرکز به عنوان معتبرترین فروشنده حوله دست و صورت، سالیان زیادی است که در این حوزه به صورت حرفه‌ای و تخصصی مشغول به کار می‌باشد.

کلیه‌ی حوله های دست و صورت عروسکی قابل فروش توسط این مجموعه، از نظر کیفیت اعلا و همچنین پایین تر بودن قیمت نسبت به کف بازار عمده فروشان، به صورت صد در صدی تضمین و در فاکتورهای فروش قید می گردد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.