بازرگانی فروش حوله دستی بزرگ

حوله دستی بزرگ یکی از انواع حوله های موجود در بازار می باشد که برای خرید آن می توان به بازرگانی فروش انواع حوله مراجعه نمود. تنوع بی نظیر در جنس، رنگ و طرح این حوله ها امکان خرید با کیفیت ترین نوع محصول را برای خریداران به وجود آورده است. مشتریان عمده می توانند با سفارش عمده حوله دستی، محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند.

بازرگانی فروش حوله دستی بزرگ

تفاوت های حوله دستی با حوله استخری

تفاوت های حوله دستی با حوله استخری حوله ها همواره جزو ضروری ترین کالا ها برای زندگی روزمره بوده که با گذر زمان انواع مختلفی از این محصول جهت مصارف متفاوت به وجود آمده است.

به طور کلی باید بدانید حوله ها بر اساس کاربردی که دارند از جنس متفاوتی تولید شده و دارای وزن و طرح های مختلفی می باشند.
در این بین باید بدانید تفاوت های عمده بین حوله استخری و حوله دستی وجود دارد به طوری که طبیعتا حوله های دستی سایز کوچک تری داشته و وزن آن نیز کمتر می باشد. همچنین دقت کنید که حوله های دستی همانطور که از اسمش پیداست برای خشک کردن دست و صورت مناسب بوده که معمولاً آن را در آشپزخانه مشاهده می کنید؛ همچنین این حوله ها در کنار روشویی های داخل دستشویی کاربرد دارند.
|رنگ بندی حوله های دسته بسیار متنوع بوده که با وجود این امر خریداران می توانند متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنند.

و اما حوله های استخری نوعی حوله بزرگ تر بوده که وزن تقریبی آن بین ۶۸۰ الی ۹۰۰ گرم می باشد. این حوله ها به گونه ای بوده که معمولا در رنگ سفید تولید می شوند تا کثیفی ها روی آن سریعا به چشم بخورد. حوله استخری نیز همانطور که از اسمش پیداست برای استخر، سونا و جکوزی کاربرد دارد که این نوع محصول معمولا ضخیم و نرم می باشد‌.

کاربرد های مختلف حوله های به طور کلی مهم ترین تفاوتی است که بین این محصولات وجود دارد. علاوه بر این باید بدانید جنس این حوله ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

قیمت خرید حوله دستی بزرگ

قیمت خرید حوله دستی بزرگ نکته مهم دیگری که در خرید حوله های مختلف باید به آن دقت داشته باشید در خصوص قیمت آن است. طبیعتا با وجود این که جنس حوله ها با هم متفاوت است قیمتی که برای خرید و فروش آن در نظر گرفته می شود متفاوت خواهد بود.

بدون شک مشتریانی که قصد خرید بهترین نوع حوله دستی را داشته باشند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند اما خریداران عمده می توانند با سفارش مستقیم این محصول، در هزینه خرید حوله دستی سایز بزرگ صرفه جویی کنند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.