بازار فروش حوله تبلیغاتی با قیمتی استثنایی

مجموعه حوله لامیا یکی از معدود تولید کنندگان انواع حوله تبلیغاتی می باشد که بستر مناسبی برای فروش آنها با قیمت استثنایی را در بازار فراهم نموده است. از انواع حوله های تولید شده توسط مجموعه ما می توان به حوله های حمامی، دست و صورت، قرصی یا مسافرتی و حوله مخصوص کودک اشاره کرد.

بازار فروش حوله تبلیغاتی با قیمتی استثنایی

عوامل موثر بر کاهش قیمت حوله

عوامل موثر بر کاهش قیمت حوله پارامترهای مختلفی وجود دارند که شما می توانید با در نظر گرفتن آنها، حوله با کیفیت را با نرخ ارزانتر خریداری کنید و تا حدود زیادی قیمت نهایی حوله را کاهش دهید. بهترین روش، خرید انواع حوله به صورت عمده می باشد؛ قیمت نهایی هر کالایی در فروش عمده، از قیمت های بازار پایینتر است و عمده فروشان، محصولات را با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار، عرضه می نمایند.

مسئله بعدی، خرید مستقیم حوله از خود تولید کننده است؛ امروزه افزایش یافتن تعداد دلالان در بازار، موجب افزایش قیمت محصولات شده است. شما می توانید با خرید مستقیم از تولید کننده، به صورت کامل دلالان را حذف کنید که این امر می تواند موجب کاهش قیمت نهایی در خرید شما شود.

شما می توانید از فروشنده، تقاضای تخفیف کنید تا بتوانید قیمت خرید را کاهش داده و محصول را ارزانتر خریداری کنید. اگرچه این روش، سود خیلی زیادی برای شما نخواهد داشت؛ اما می تواند تا حدودی قیمت را کاهش داده تا بتوانید ارزانتر از قیمت بازار محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

سعی کنید که حوله ها را در فصولی خریداری کنید که محصول مورد نظر در آن فصل، استفاده چندانی نداشته باشد؛ برای مثال حوله های استخری در فصل تابستان، بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص می دهند. دلیل آن این است که به علت گرم شدن هوا تمایل به استفاده از استخر در افراد بیشتر شده و در نتیجه از این حوله ها بیشتر استفاده می شود، همچنین رفتن به مراکز تفریحی آبی نیز در تابستان بیشتر می شود.

این امر سبب می شود تا قیمت حوله تا حدودی در فصل تابستان افزایش پیدا کند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را در فصل زمستان، ارزانتر خریداری کنید. همچنین شما می توانید درباره بازار حوله فروشان تحقیق کنید، اکثر کالاها در ایران مکانی دارند که مخصوص فروش عمده آن محصول است و قیمت ها در آنجا نسبت به بازارهای دیگر، ارزانتر است. شما می توانید محل ارائه عمده انواع حوله را پیدا کرده و برای خرید به آنجا مراجعه کنید.

بسته به میل خود، هر یک از روش های بالا را که برای خرید انتخاب کنید، قیمت کمتری را برای تهیه انواع حوله نسبت به بازار، پرداخت خواهید نمود.

درجه بندی کیفی انواع حوله های موجود در بازار

حوله ها دارای درجه بندی های کیفی مختلفی می باشند و عوامل زیادی روی قیمت و کیفیت نهایی آنها تاثیر می گذارند؛ امروزه تن پوش مشکی را می توان به یکی از پرفروشترین نوع حوله ها در ایران معرفی کرد. علت این امر را می توان به دو نکته، نسبت داد؛ دلیل اول، پرطرفدار بودن رنگ مشکی در دنیاست و مورد دوم با کیفیت بودن این مدل حوله های تن پوش می باشد.

برای درجه بندی کیفی محصول، اولین پارامتر، ماده اولیه ای است که در تولید این حوله به کار رفته است؛ همانطور که می دانید ما دارای دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی هستیم که استفاده از الیاف مصنوعی می تواند موجب کاهش قیمت نهایی محصول و همچنین کاهش کیفیت آن حوله نسبت به مدل های دیگر در بازار شود.

حوله هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده باشند، همیشه از نظر سطح کیفی، در درجه بالاتری از الیاف مصنوعی قرار می گیرند و هر چه درصد استفاده از الیاف طبیعی در روند تولید بالاتر برود، کیفیت حوله نیز افزایش پیدا کرده و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پیشنهاد ما به عنوان تولید کننده حوله، خریداری حوله با الیاف طبیعی می باشد؛ این امر سبب افزایش کیفیت محصول شده و خطرات احتمالی بیماری های پوستی را از شما دور می کند.

مسئله بعدی که می تواند باعث افزایش کیفیت حوله شود، وزن آن می باشد؛ افزایش وزن حوله با افزایش کیفیت آن، رابطه مستقیم و با افزایش قیمت، رابطه غیر مستقیم دارد. بر اساس استانداردهای جهانی، افزایش وزن حوله مساوی با افزایش کیفیت حوله است؛ پس اگر مشاهده نمودید که یک حوله سنگین است، نشان از کیفیت بالای آن دارد.

یکی دیگر از مسائل مهم، قدرت جذب آب حوله است که هر چه بیشتر باشد، بدین معنی است که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. بالا بودن قدرت جذب آب حوله، موجب می شود تا بدن شما خیلی سریع خشک شود و از بیماری های مختلف مانند سرما خوردگی تا حدود زیادی در امان باشید. یکی دیگر از دلایلی که وزن حوله اهمیت دارد؛ به دلیل همین قدرت جذب آب است که هرچه وزن حوله بیشتر باشد، نشان از این است که قدرت جذب آب بالاتری دارد.

یکی از ویژگی هایی که انواع حوله های با کیفیت دارند، خاصیت آنتی باکتریال است؛ این خاصیت سبب می شود تا باکتری ها و قارچ ها توانایی رشد و تکثیر را بر روی حوله شما نداشته باشند. از آنجایی که میزان رشد باکتری ها و قارچ ها در وسایل مرطوب زیاد است، امکان رشد آنها در حوله های معمولی بسیار بالاست که می تواند منجر به ناراحتی های پوستی شود.

حوله های آنتی باکتریال از الیاف طبیعی مانند پنبه ساخته شده اند که مانع از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها می شود و به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب، دارای کیفیت بالاتری می باشند و در دسته بندی محصولات از نظر کیفیت، حوله های آنتی باکتریال نسبت به انواع معمولی، در درجه بالاتری قرار می گیرند.

حوله هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده باشند، می توانند خطر حساسیت های پوستی را بالاتر ببرند. همچنین ماندگاری حوله ها با الیاف طبیعی از مدل مصنوعی بالاتر است که این می تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد؛ به این ترتیب، در جدول درجه بندی کیفی حوله ها، اولین فاکتوری که موجب بالا یا پایین رفتن یک محصول می شود، مواد اولیه سازنده است و در مراحل بعدی، وجود ویژگی های مختلف در حوله می باشد. برخی از این ویژگی ها را در بالا معرفی کردیم؛ برای مثال، یکی از این ویژگی ها، آنتی باکتریال بودن حوله است.

بررسی نوع دوخت انواع مختلف حوله

بررسی نوع دوخت انواع مختلف حوله یکی از عواملی که می تواند بر روی کیفیت حوله ها و یا هر پوشاکی تاثیر بگذارد، کیفیت در دوخت است؛ حوله ها از دوخت انواع پارچه ها در کنار هم، پدید می آیند. این امر طبیعی است که پایین بودن کیفیت دوخت، می تواند منجر به بی کیفیت بودن محصول نهایی ما شود.

دوخت حوله ها معمولا به دو روش ماشینی و دستی انجام می شود که امروزه دوخت به روش دستی بسیار کاهش پیدا کرده و به ندرت حوله ای پیدا می شود که دستی دوخته شده باشد. امروزه به منظور افزایش سطح بهداشتی حوله های تولید شده، اکثر محصولات به صورت ماشینی دوخته می شوند و با دست، کمترین میزان ارتباط را دارند.

با کیفیت بودن دوخت، با ماندگاری حوله رابطه ای مستقیم دارد و در صورتی که این دوخت محکم بوده و از نخ با کیفیت استفاده شود، امکان پارگی حوله ار ناحیه دوخته شده بسیار پایین آمده و می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که ظرافت کار دست انسان، می تواند کیفیت دوخت را نسبت به مدل های ماشینی افزایش دهد؛ یکی از انواع حوله ها که از دوخت بسیار ظریفی برخوردار است، حوله های سنتی یزدی است. اغلب این دوخت ها به صورت دستی انجام می شوند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. شما می توانید قبل از استفاده به جهت افزایش بهداشت حوله های دست دوز، حتما آنها را با آب و مایع شوینده مورد شست و شو قرار دهید.

بهترین نوع بسته بندی برای صادرات حوله از راه زمینی

شیوه بسته بندی حوله ها بر اساس بودجه مورد نظر شما می تواند کاملا متفاوت باشد؛ برای مثال اگر شما قصد دارید هزینه بسیاری صرف آن نمایید، می توانید از بسته بندی های کارتنی لمینتی استفاده کنید. این نوع بسته بندی به علت دارا بودن قابلیت چاپ عالی، می تواند بهترین گزینه برای صادرات باشد. منظور از چاپ عالی این است که کارتن های لمینتی این امکان را دارند که شما بتوانید انواع طرح های تبلیغاتی خود را روی آن چاپ کنید.

اگر بخواهیم به طور کلی تمام جوانب را بررسی کنیم، بسته بندی های پلاستیکی می توانند بهترین گزینه برای صادرات باشند؛ البته این بسته بندی باید خیلی دقیق انجام شود تا حوله با فضای خارج ارتباطی نداشته باشد. این ارتباط می تواند موجب کاهش سطح بهداشتی محصول ما شود که در نهایت منجر به کاهش رضایت مشتریان و کاهش کیفیت محصول ما خواهد شد.

شما می توانید انواع طرح های تبلیغاتی خود را روی بسته های پلاستیکی چاپ کنید و حوله را داخل آنها قرار دهید. همچنین قسمتی از بسته بندی را شفاف کرده و بگذارید که بخشی از حوله، قابل مشاهده باشد. این نوع بسته بندی می تواند یک گزینه مناسب و علاوه بر آن اقتصادی، برای صادرات انواع حوله های تکی به خارج از کشور باشد.

در صورتی که شما سرویس های حمام را به صورت پک صادر می کنید، نمی توانید از بسته بندی های پلاستیکی استفاده کنید؛ زیرا به علت بزرگ بودن حجم محصول، استفاده از بسته بندی پلاستیکی جذابیت آن را کاهش خواهد داد. در این صورت بهتر است از کارتن استفاده کنید و درون آن را تزیین کرده و محل قرارگیری تکه های مختلف را در داخل کارتن جدا کنید و هر حوله را در قسمت مخصوص خود قرار دهید؛ این نظم و ترتیب می تواند موجب افزایش ارزش و جذابیت کار شما شود.

مرکز عرضه حوله تبلیغاتی زیر قیمت بازار

مرکز عرضه حوله تبلیغاتی زیر قیمت بازار مجموعه حوله لامیا با همکاری شرکت های تولیدی معتبر موجب افزایش سطح کیفی محصولات در بازار شده است. مجموعه ما یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش انواع حوله ها می باشد که فروش در مجموعه ما به صورت عمده انجام شده و قابلیت همکاری با تمامی فروشنده ها را دارا می باشد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که سفارش خود را ثبت کرده و اهداف خود را از این سفارش مشخص کنید تا مجموعه ما با بهره گیری از بهترین امکانات، آن را در کمترین زمان ممکن آماده و تحویل دهد. مجموعه ما قابلیت تولید و آماده سازی انواع حوله های تبلیغاتی را دارا می باشد و تنها کافیست که درجه کیفی حوله مورد نظر، متن تبلیغاتی و ویژگی و رنگ بندی های مورد انتظار خود را مشخص کنید تا سفارش شما آماده شود.

خرید اینترنتی حوله تبلیغاتی با قیمت ارزان

مجموعه حوله لامیا با هدف افزایش سطح رضایت مشتریان و صرفه جویی در وقت آنها، فروش و ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی را نیز آغاز کرده است. در این صورت شما می توانید بدون آنکه از منزل خارج شوید، سفارش خود را ثبت نموده و به صورت آنلاین از روند آماده سازی آن مطلع شوید.

در این روش، مدل های مختلف محصولات ما در اختیار شما قرار می گیرند که می توانید بسته به نیاز خود، حوله مد نظر را انتخاب کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، مجموعه ما قابلیت تولید حوله تبلیغاتی را نیز دارد که شما می توانید این نوع حوله را نیز به صورت اینترنتی سفارش دهید.

علاوه بر موارد ذکر شده، مجموعه ما دارای کارشناسان و مشاوران مختلفی است که هر روز منتظر تماس های شما جهت طرح پرسش هستند تا بتوانند به آنها پاسخ داده و شما را در زمینه خرید، کاملا راهنمایی کنند. نکته مثبت این است که تمامی مشاوره های مجموعه ما قبل از خرید، کاملا رایگان است و از سوی مجموعه ما هیچ هزینه ای از شما در قبال مشاوره، دریافت نخواهد شد.

قیمت حوله تبلیغاتی ارزان و با کیفیت

قیمت حوله تبلیغاتی ارزان و با کیفیت قیمت حوله تبلیغاتی طاووس تبریز و سایر نمونه ها، روزانه در حال نوسان است و نمی توان یک قیمت واحد برای آن مشخص کرد تا مشتریان عزیز از آن با خبر شوند؛ به این منظور مجموعه ما شماره هایی در سایت ثبت نموده تا کار شما را راحت کند. شما می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را از قیمت روز حوله مطلع کنند.

البته مدل حوله ای که شما سفارش می دهید نیز در این امر تاثیر گذار است؛ برای مثال حوله های تبلیغاتی که افراد به مجموعه ما سفارش می دهند، از نظر درجه کیفی با هم متفاوت هستند که روی قیمت، تاثیر مستقیم دارد؛ اما نمی توان نرخ مشخصی را تعیین کرد و در سایت درج نمود؛ بنابراین بهترین روش، جهت استعلام قیمت محصولات مختلف مجموعه ما، استفاده از تماس تلفنی است و شما می توانید به صورت روزانه با همکاران تماس گرفته و از قیمت محصولات و خدمات ما مطلع شوید.

1

  1. سلام وقت بخیر حوله باید جذب آب بالا و جنس حوله از الیاف طبیعی باشه و وزن سبکی داشته باشه که خدا رو شکر حوله لامیا این ویژگیها رو دارد

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.