استعلام قیمت حوله تن پوش هتلی

حوله استخری لایکو یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین انواع حوله می باشد که دارای قیمت مناسبی می باشد. قیمت این کالا با توجه به شیوه ها و روش های مختلفی تعیین می شود که از این مورد ها می توان قیمت گذاری بر اساس هزینه های ثابت و متغیر را نام برد. استعلام قیمت این نوع حوله یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتور هایی است که به افراد کمک می کند تا بتوانند کالای خود را با اطمینان بسیار زیاد تهیه کنند.

استعلام قیمت حوله تن پوش هتلی

ویژگی های حوله تن پوش هتلی

ویژگی های حوله تن پوش هتلی حوله یک محصول کاملا شخصی و بهداشتی است که به مدل های مختلف تقسیم بندی می شود. از مدل های کاربردی و گوناگون این کالای ارزشمند و کاربردی می توان به حوله های تن پوش اشاره کرد. این نوع حوله به صورت پالتو پوشیده می شود و تمامی قسمت های بدن را به خوبی می پوشاند.

حوله تن پوش تبریز  با کیفیت و درجه یک دارای ویژگی های مختلفی هستند که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از اصلی ترین مشخصه های حوله تن پوش هتلی با کیفیت و درجه یک نوع جنس استفاده شده در تولید آن می باشد. بهترین و مرغوب ترین جنس برای تولید حوله های تن پوش هتلی، پنبه می باشد. استفاده از پنبه در تولید این کالا باعث می شود تا وزن این محصول تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.
  • حوله های تن پوش هتلی درجه یک و مرغوب دارای بالاترین میزان جذب رطوبت هستند. پنبه به کار رفته در این محصولات به گونه ای است که سطح رطوبت بسیار زیادی را به خود جذب می کند.
  • اندازه و ارتفاع این نوع حوله در سطح استاندارد است و به راحتی تمامی قسمت های مختلف بدن را به خوبی می پوشاند. این امر باعث می شود تا افراد در زمان سرما دچار بیماری نشوند.
  • برای شست و شوی حوله های تن پوش هتلی از مواد شوینده مختلف می توان استفاده کرد. استفاده از مواد شوینده مختلف تاثیر بر کیفیت این کالا نخواهد داشت.

فروشگاه فروش حوله تن پوش هتلی

فروشگاه فروش حوله تن پوش هتلی ویژگی های حوله هتلی باعث شده تا سطح فروش این محصول در بازار تا میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کند. این سایت به عنوان اصلی ترین و معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده حوله های تن پوش هتلی اصل این محصولات را با کیفیت مناسب به دست مشتریان گرامی می رساند.

فروش حوله تن پوش در این مجموعه به صورت مستقیم انجام می شود و افراد می توانند بهترین و جدید ترین مدل های این کالا را در طرح ها و رنگ های مختلف با کمترین نرخ تهیه کنند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.