استعلام قیمت حوله استخری مردانه

امروزه برای استعلام قیمت حوله استخری مردانه از طریق شرکت های پخش عمده در سراسر کشور می توانید اقدام نمائید و این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب نیز خریداری کنید.

استعلام قیمت حوله استخری مردانه

آبگیری بسیار بالا حوله های استخری

آبگیری بسیار بالا حوله های استخری

آبگیری بالا حوله های استخری در واقع طوری طراحی شده که دو طرف حوله آب را کاملا جذب می کند. حوله استخر اغلب به صورت پالتویی و پوشیدنی می باشد که بسته به سلیقه هر فرد انتخاب می شود و این حوله در انواع رنگ های متنوع و به صورت عمده و تکی می باشد که دارای سایز و اندازه و ابعاد مختلفی می باشد و در استخر کاربرد زیادی دارد و یکی از وسایل مهم و ضروری برای خشک کردن محسوب می شود و این محصول توسط کارخانجات نساجی با کیفیت عالی تولید و روانه بازار می شود. شایان ذکر است از حوله های استخری می توان در مکان‌های دیگر از جمله: سفر، باشگاه های ورزشی ،حمام و غیره استفاده کرد.حوله استخری به حوله‌ ای  می گویند که جنس آن نرم و لطیف باشد. در صورتی که نرمی و لطافت آن در کنار خشک کردن مناسب و سازگار با پوست باشد و این که دارای یکسری خصوصیاتی نیز باشد، در واقع عاری از هرگونه پرز باشد. بافت آن از جنس الیاف طبیعی مانند: پنبه درست شده باشد و به‌ راحتی قابل حمل و نقل باشد، باید قدرت جذب رطوبت و آب را داشته باشد و مناسب با سایز بدن باشد. 

توجه داشته باشید هنگام خرید از این محصول باید به علائم و نشانه های پروانه تولید، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء، مهر استاندارد، کیفیت و بهداشتی بودن محصول دقت نمود.

از دیگر ویژگی های حوله استخری، در بسته بندی های متنوع و زیبا، اکثرا دارای طرح ساده، رنگ ثابت، لطافت و نرمی می باشد که باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید. البته حوله های  استخری به عواملی از جمله: سایز، جنس، مدل، طرح، رنگ، مواد استفاده شده در تولید حوله و غیره بستگی دارد.شایان ذکر است ذکر است که حوله استخری مردانه، از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود که دارای کاربرد های فراوانی است که با کیفیت مطلوب در بازار عرضه و با قیمت  مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

صادر کننده حوله استخری مردانه

صادر کننده حوله استخری مردانه   

  امروزه ایران به عنوان یکی از بهترین صادر کننده حوله  استخری مردانه در دنیا می باشد که با ارائه بهترین کیفیت  این محصول توانسته بازار رقابت را با سایر کشورهای تولید کننده آن در برند های گوناگون ایجاد کند که از لحاظ تنوع محصول و هم چنین قیمت نهایی برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.