ارائه کننده حوله دستی تافتینگ

یکی از بهترین محصولاتی که در مراکز ارائه دهنده حوله در کشورمان مشاهده می شود، حوله دستی تافتینگ است. این محصول دارای ابعاد ۷۵*۴۰ سانتی متر بوده و تمامی تار و پود آن را الیاف طبیعی پنبه تشکیل داده و همین امر سبب لطافت و نرمی فوق العاده آن شده است. این حوله به صورت یک تکه می باشد و هر دو طرف آن از قابلیت آبگیری برخوردار بوده و به خوبی تمامی رطوبت موجود روی پوست دست و صورت را از بین می برد.

مشخصات حوله دستی ترکی

مشخصات حوله دستی ترکی

یکی از اصلی ترین ملزومات و لوازم شخصی ما انسان ها که در طول روز از آن استفاده های فراوانی می نماییم حوله مخصوص دست و صورت و حوله تن پوش مارک گلبافت می باشد.

به سبب اینکه حوله به صورت مستقیم با پوست انسان در ارتباط است، بنابراین باید در هنگام خرید آن نهایت دقت را به خرج داد و یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری نمود.
از جمله برندهای بسیار عالی و باکیفیت این محصول که این روزها در بازار کشورمان وجود داشته و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد، حوله دستی ترکی است.

اگر بخواهیم به مشخصات حوله دستی ترکی اشاره کنیم باید از موارد زیر نام ببریم:

  1. این حوله بسیار نرم و لطیف است
  2. آبگیری فوق العاده ای دارد.
  3. رنگ بندی آنها بسیار متنوع و زیباست.
  4. جنس الیاف به کار رفته در آن صد در صد پنبه است.
  5. دارای رنگ ثابتی بوده و با قرار گرفتن در معرض رطوبت و شستشو هیچگونه تغییری در ساختار آن ایجاد نمی شود.

 

فروشنده حوله دستی تافتینگ

فروشنده حوله دستی تافتینگ

اگر به دنبال یک فروشنده حوله دستی تافتینگ و حوله پالتویی بزرگسال هستید و قصد دارید این محصول را با قیمت مناسب و به صورت عمده خریداری نمایید، می توانید با ما در این مجموعه اینترنتی همراه بوده و پس از کسب اطلاعات لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.
مجموعه ما سالهاست در زمینه فروش بهترین برندهای حوله فعال بوده و با محصولات مرغوب و باکیفیت خویش توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

برخی از نمونه های حوله های موجود در سایت ما دارای طراحی بسیار ساده بوده و برخی دیگر حاشیه زیبایی در قسمت پایین خود دارند.
همچنین دور تمامی آنها به خوبی با نخ مخصوص دور دوزی شده و این امر سبب می شود که در هنگام استفاده نخ کش نشده و کیفیت خود را از دست ندهند. البته همواره باید به این موضوع دقت نمود که برای شستشوی تمامی حوله های دستی باید از شوینده های ملایم و آب سر استفاده نمود تا الیاف موجود در آن همواره انسجام و زیبایی خود را حفظ کرده و بتوان برای مدتهای طولانی از آن استفاده نمود و رطوبت دست و صورت را از بین برد.

1

  1. سلام واقعا ممنون من از حوله تافتینگ سفارش دادم خیلی راضی بودم به شما هم توصیه میکنم سفارش بدین

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.