ارائه دهنده حوله تن پوش کوتاه

امروزه نوعی از حوله به نام تن پوش تولید می‌شود که دو نوع بلند و کوتاه دارد، حوله تن پوش کوتاه طرفداران بیشتری نسبت به نوع بلند دارد. نگهداری از حوله شرایط خاصی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد،لازم به ذکر است که خرید حوله به صورت عمده از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر میباشد.

ارائه دهنده حوله تن پوش کوتاه

نحوه صحیح نگهداری از حوله تن پوش

نحوه صحیح نگهداری از حوله تن پوش

 

حوله تن پوش به دلیل اینکه مستقیما با پوست و سلامتی انسان در تماس است، نگهداری از آن اهمیت زیادی دارد. پس از استحمام حتما باید تن پوش حوله ای را در آفتاب قرار دهید تا خشک شود، هیچ گاه به صورت نم دار تن‌پوش را جمع نکنید، بهتر است بعد از هر بار خشک شدن، تن پوش را در جای مناسب آویز کرده تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

تن پوش ها بسته به جنس و کیفیت، روش های نگهداری متفاوتی دارند. برای شستشوی این تن پوش های حوله ای از مایع شستشوی مخصوص حوله استفاده کنید و حتما هر چند روز یک بار آنها را بشویید، معمولا پس از ۳-۵ بار استفاده از تن پوش باید شسته شوند که میتوانید همراه با سایر لباسهایتان به لباسشویی بیندازید و برای سریعتر خشک شدن از خشک کن لباسشویی استفاده کنید. البته باید این نکته مهم را فراموش نکنید که در شستشوی حوله تن پوش یا هر مدل حوله دیگری نباید از مایع سفید کننده (وایتکس) استفاده کرد چون به بافت و رنگ حوله آسیب می رساند.

اگر می خواهید تن پوش را با دست بشویید نباید آن را زیاد چنگ بزنید زیرا شکل و حالت تن پوش تغییر می کند و چروک میشود و فرم و نرمی اولیه خود را از دست میدهد، پس از شستشو نیز بلافاصله باید آن را آویزان کرد. اگر رختکن داخل حمامتان هوای مرطوبی دارد، تن پوش های خود را مدام در آن جا نگهداری نکنید زیرا رطوبت سبب بوی نامطبوعی در تن پوش ها می شود.

خرید عمده حوله تن پوش کوتاه

خرید عمده حوله تن پوش کوتاه برای خرید حوله تن پوش کوتاه می توانید به مراکز خرید معتبر در شهر محل سکونتتان مراجعه کنید و از نزدیک تن پوش حوله ای مورد نظر خود را انتخاب کنید و خریداری نمایید. برخی از سایت های معتبر اینترنتی نیز این تن پوش های حوله ای زیبا و کاربردی را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کنند. برای خرید اینترنتی می توانید به سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و تن پوش حوله ای مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و پس از مدت زمان معین در مکان مشخص شده بسته خود را تحویل بگیرید.

امروزه با توجه به نوسانات قیمت در بازار کشورمان نمی توان قیمت دقیقی برای این تن پوش های حوله ای مشخص کرد ولی هر زمان که قصد خرید این حوله ها را دارید می توانید با مراجعه به بخش مشاوره و سفارش سایت، فرم خود را تکمیل کرده و یا با شماره گیری ۰۹۱۲۰۴۷۳۲۰۲ مستقیما در ارتباط باشید و از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.
1

  1. با سلام. این حوله های تن پوش بسیار نرم و لطیف هستند و زود خیسی بدن رو خشک می کنه. خیلی راضی هستم

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.