تولید‌کننده حوله تن‌پوش حریر

حوله تن‌پوش یکی از محصولات بسیار پر طرفدار می‌باشد. به همین علت تولید این محصول توسط برند های زیادی در کشور صورت می‌پذیرد. البته بهتر است بدانید که این حوله در همه تولیدی ها با کیفیت بالا تولید نمی‌شود. به علاوه همه تولید‎‌‌‌‌کنندگان از پارچه های مرغوب و طرح های شیک برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کنند.

در حال حاضر مجموعه حوله لامیا، با سال‌ها فعالیت در زمینه فروش و صادرات انواع حوله و منسوجات به صورت آنلاین در صفحه فروش حوله تن پوش ترک در نمایندگی شیراز، در وبسایت خود توانسته است با عرضه محصولاتی باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه از وبسایت هم سر بزنید.

تولید کننده حوله تن پوش حریر

مشخصات حوله تن‌پوش حریر

حوله های تن‌پوش در شکل ها گوناگون و با ویژگی های متفاوت تولید می‌گردند. همچنین این تفاوت ها در قیمت محصول نهایی نیز تاثیر‌گذار است. در ادامه قصد داریم برخی مشخصات حوله حریر را برای شما شرح دهیم.

در ابتدا بهتر است بدانید، این حوله ها در بسته‌بندی های متفاوتی تولید می‌گردند. علت این تفاوت این می‌باشد که، در هر بسته‌بندی به همراه حوله ملزومات متفاوتی وجود دارد. برای مثال برخی حوله های تن‌پوش به صورت تکی در یک بسته‌بندی قرار دارند. همراه برخی از این حوله ها نیز دمپایی های حوله ای پس از حمام وجود دارد. همراه برخی دیگر ممکن است حوله مخصوص خشک کردن مو نیز وجود داشته باشد.

یک نوع باکس کامل هم موجود می‌باشد. درون این محصول همراه با حوله تن‌پوش، حوله دست و صورت، حوله بزرگ تر مخصوص خشک کردن مو و دمپایی حوله ای به صورت ست وجود دارد.

دومین مورد، مدل این حوله ها می‌باشد. به این صورت که، برخی از این حوله های تن‌پوش به صورت کلاه‌دار هستند. در نتیجه خشک کردن مو ها راحت تر باشد.

برخی از این حوله ها نیز کلاه ندارند. همچنین یقه های برخی از آن ها بسیار شیک است. ممکن است روی یقه آن ها نیز گلدوزی شده باشد. برخی از این حوله ها جیب هم دارند اما ممکن است همه ان ها جیب نداشته باشند. به طور کلی مدل های متفاوتی از حوله های تن‌پوش برای هر سنی ارائه می‌گردد.

مشخصات حوله تن پوش حریر

بازار خرید حوله‌تن پوش حریر

بازار خرید حوله تن‌پوش بسیار پر رونق است. زیرا بسیاری از افراد از این محصول استفاده می‌کنند. به علاوه یکی از موارد استفاده بالا از این حوله ها خرید باکس های بزرگ و کامل حوله تن پوش برای نو عروس و داماد ها می‌باشد. به طوری که برای برخی از افراد، خرید این مورد مانند یک رسم به شمار می‌آید.

حوله تن‌پوش حریر در انواع سایز ها، مدل ها، همچنین در رنگ های بسیار متنوع تولید می‌گردد. این محصول همیشه می تواند پاسخگوی سلایق متفاوت مشتریان گرامی باشد. به علاوه با وجود کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخودار می‌باشد.

تولید‌کننده حوله تن‌پوش حریر، یکی از تولید‌کنندگان مطرح کشور می‌باشد. این مرکز محصول مورد نظر را با کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.

 

بازار خرید حوله تن پوش حریر

35

  1. سلام و خسته نباشید
    ببخشید من برای مغازم سفارش عمده بالا می خواستم شما به صورت عمده هم میفروشین؟

    • سلام جناب خاوری عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  2. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم شما این سبک حوله های حریر رو ست هم دارید ؟
    من دوس دارم واسه همسر و فرزندم از یه رنگ و طرح بگیرم

    • سلام خانم محتشم عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  3. خسته نباشید
    من ازتون خرید کردم و بسیار راضی بود چون دنبال یه کادو برای همسرم بودم که به نظرم بهترین گزینه براش یه حوله شیک و خوشگل بود
    ممنونم از سایت خوبتون

  4. سلام
    لطفا سایز و رنگ بندی هاتون رو هم به صورت کامل در سایت قرار میدین تا بتونیم انتخاب کنیم؟

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

    • سلام
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  5. سلام
    وقت بخیر
    برای افراد زیادی کیفیت و هزینه بسیار مهم است و میخاهند با خیال راحت خریداری کنند.ممنون میشم کیفیت عالی و قیمت مناسب باشه.

    • سلام جناب احمدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام خانم سلطانی عزیز
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  6. سلام و خسته نباشید خدمت شما سفارش دادم به دستم رسیده ولی اون سایزی که میخوام نیست باید چیکار کنم؟

    • سلام جناب حسنی عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

    • سلام خانم محبی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  7. با سلام و احترام. اولین باره از این حوله های حریر دیر سایت شما مشاهده کردم. لطفا قیمت هم بزارید

    • سلام خانم ساقندی
      برای اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  8. حوله تن پوش خیلی بهتر از حوله های دیگه هستش من از سایت شما سفارش دادم و خیلی راضی ام ازتون حوله ی بسیار نرم و باکیفیتیه. ممنون

  9. من این محصول رو خریدم. جنسش خوبه ولی توی دوخت باید دقت بیشتری داشته باشند. در کل راضیم.

  10. با سلام و وقت بخير
    در مورد خرید حضوری محصولات بیشتر راهنمایی کنید . میتونم بصورت حضوری هم این محصولات رو تهیه کنم و اگز به صورت اینترنتی بخرم ارسال محصول به چه صورت خواهد بود؟

    • سلام خانم بابایی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام وقتتون بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  11. سلام. من بدون اینکه حضوری ببینم این بار آنلاین خرید کردم. نرمی و کیفیتشون خیلی خوبه.

  12. با سلام
    حوله تن‌پوش حریر در انواع سایز ها، مدل ها، همچنین در رنگ های بسیار متنوع تولید می‌گردد. این محصول را همیشه می تواند از این سایت تهیه کنید.

  13. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  14. مدل های عکس اول واقعا فوق العادن رنگ بندی بیشتری دارین یا نه مردونه و زنونه هاش چه قیمتی هست میشه قیمت هاتون رو بدین واتساپ بنده چک کنم؟

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.