مرجع فروش حوله تن پوش حمام بدون کلاه

یکی از انواع حوله های مورد استفاده برای حمام حوله تن پوش می باشد. از دیگر اسامی این حوزه می توان حوله پالتویی، لباسی یا پوشیدنی اشاره کرد. مرجع فروش حوله تن پوش بدون کلاه حمام اقدام به عرضه این محصول به بازار نموده است. آشنایی شما با مشخصات این نوع حواله چیست و چگونه می توان جهت خرید این محصول با مرجع فروش آن تماس گرفت؟

مرجع فروش حوله تن پوش حمام بدون کلاه

مشخصات حوله تن پوش حمام استاندارد

مشخصات حوله تن پوش حمام استاندارد

حوله های تن پوش در اندازه های مختلف در بازار وجود دارند و معمولاً کل اندام تا پایین‌تر از زانو را می پوشاند. این نوع حوله ها ضخامت بالایی دارند و می‌توانند آب موجود بر روی بدن را به خوبی کنند.

این حوله ها می توانند به دو صورت کلاه دار و بدون کلاه وجود داشته باشند. جنس حوله های تن پوش می‌تواند تمام نخ و یا ترکیبی از نخ و پلی استر باشد.

در قسمت کمر این حوله ها معمولاً یک بند وجود دارد که در قسمت جلو گره خورده و حالت پوشیده تری پیدا می کند.

این حوله ها در دو نوع ساده و طرح دار در بازار وجود دارند. علاوه بر نخ و پلی استر در ترکیب این حوله ها، انواع مختلف دیگری از حوله های ساخته شده از پنبه، ابریشم، پشم، ساتن، بامبو و میکرو فیبر وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و هر کدام توانایی جذب مقادیر مختلفی از رطوبت و آب را دارند.

این حوله ها ممکن است  در قسمت جلو دارای جیب بوده و در انواع ساده فاقد جیب باشند. رنگ بندی این محصولات بسیار متنوع بوده و از کودکان گرفته تا افراد سالمند می توانند از آن استفاده کنند.

مهم ترین چیزی که در مورد این حوله ها وجود دارد تناسب یا هماهنگی سایز آنها با فرم بدن می باشد که در انتخاب بهترین حوله تن پوش باید به آن توجه شود.

بهترین برند حوله تن پوش بدون کلاه در بازار

بهترین برند حوله تن پوش بدون کلاه در بازار فروشگاه های عرضه انواع محصولات بهداشتی از قبیل انواع حوله و کسانی که به صادرات این‌ گونه محصولات ایرانی به کشورهای دیگر فعالیت دارند می‌توانند از حوله تن پوش  بدون کلاه‌ برای جلب رضایت مشتریان و افزایش صادرات خود استفاده کنند.

برای خرید بهترین حوله تن پوش می توانید با مرجع فروش این حوله تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از انواع حوله های موجود و قیمت روز هر یک از آنها نسبت به سفارش مقدار مورد نظر اقدام نمایید.

در ضمن ما برای خریدارانی که اقدام به سفارش این محصول به صورت عمده و تیراژ بالا می نمایند تخفیف عمده‌ای لحاظ خواهیم کرد همچنین حوله تن پوش جنس ترک هم دارد و در شیراز دارای نمایدنگی هست.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.