حوله استخری رکابی زنانه در طرح های زیبا بدون ایجاد حساسیت

در این مطلب قصد داریم به موضوع حوله استخری رکابی زنانه در طرحهای زیبا بدون ایجاد حساسیت بپردازیم؛ لطافت وقدرت جذب حوله استخری موجب محبوبیت آن است.

حوله استخری رکابی زنانه در طرح های زیبا بدون ایجاد حساسیت

حوله استخری رکابی زنانه

حوله استخری رکابی زنانه حوله های بدن نوعی از پارچه با الیاف جذب‌کننده مایعات، از جنس پشم، پارچه یا کاغذ تولید میشود که برای خشک کردن بدن یا پاک کردن سطوح به کار می‌رود، حوله‌ها به طور معمول دارای پُرزهایی هستند که خاصیت آبگیری آنها را بیشتر میکند، این محصولات کاربردی از نظر جنس و مدل تنوع بالایی دارند، ازجمله حوله های استخری، حوله‌های دستی، حوله حمام و حوله‌های آشپزخانه هستند که استفاده های زیادی در زندگی ما دارند.

یکی از کاربردهای مهم حوله، خشک کردن بدن هنگام خارج شدن از حمام میباشد که اصولا افراد وقتی از حمام خارج میشوند اولین کاری که انجام میدهند خشک کردن بدنشان است، ازاین رو تولید کنندگان حوله باید محصولاتشان را طوری طراحی کنند که پاسخگوی نیازهای افراد جامعه باشد.

حوله ها از جنس های متفاوتی تولید میشوند که بهتر است مرور کوتاهی روی این موضوع مهم داشته باشیم، دسته اول حوله هایی از جنس پنبه طبیعی هستندکه در این محصولات از الیاف طبیعی استفاده شده و هیچگونه الیاف غیرطبیعی و مصنوعی در آن استفاده نشده است، مصرف کنندگان این نوع حوله ها بیشترنوزادان، افراد دارای پوست حساس و افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند هستند و میتوانند از این حوله ها استفاده کنند، علاوه بر این مزایا از نظر محیط زیستی این حوله ها سازگار با محیط زیست هستند و برای محیط زیست هیچ زیانی ندارند.

محصولاتی که از جنس پنبه مصنوعی تولید میشوند مناسب استفاده برای نوزادان و کودکان نیستند چون در صد مواد شیمیایی بکار رفته در آنها زیاد است، پنبه طبیعی قدرت جذب بالایی دارد بطوری که طبق تحقیقات علمی میتواندتا بیست و پنج برابر وزن خود مایعات جذب کند! حوله های پنبه ای بسیار نرم هستند و میزان لطافت آن ها به درصد خلوص پنبه به کار رفته در بافت آنها بستگی دارد.

حوله های نایلونی همان طور که از نام این حوله های مشخص است از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تولید می شوند، از مزیت های آن ها می توان به شست و شوی راحت و قیمت بصرفه آن ها اشاره کرد، ولی برای پوست های حساس اصلا انتخاب مناسبی نیستند.

شاید بتوان گفت یکی از ابتدایی ترین مدلهای موجود در بازار، حوله های حمام ملحفه ای میباشد، ابعاد این نوع حوله ها به صورت چهارگوش یا مستطیل است و سایزهای گوناگونی دارد، این محصولات نسبت به روبدوشامبرها فضای کمتری را اشغال می کنند،‌ قیمت بصرفه تری دارند و همچنین حمل و نقل راحتتری نسبت به دیگر محصولات دارند؛ همین علت باعث می شود که اضافه بر مصارف خانگی، برای مواردی مانند خشک کردن بدن در استخر یا باشگاه ورزشی استفاده شوند.

حوله های دست و صورت حوله هایی هستند که برای خشک کردن دست و صورت استفاده زیادی دارندو جزو پرکاربردترین نوع حوله ها میباشند و به طور معمول در اندازه های کوچک عرضه می شوند تا نصب آنها روی آویزهای روشویی راحتتر باشد.

در مناطقی که آب و هوای گرم دارند، مردم آن ناحیه ممکن است از حوله‌های مخصوصی که برای لب ساحل تهیه شده اند استفاده کنند، دستمال حوله‌های کاغذی در دستشویی های عمومی، اداری، آزمایشگاهها و مکانهای تجاری برای کاربران تعبیه میشود تا برای خشک کردن دست وصورت خود از آن استفاده کنند، این حوله های کاغذی در منازل کاربرد ویژه ای دارند و برای پاک کردن، تمیز کردن و خشک کردن در انواع کارهای خانه استفاده می‌شوند.

نوعی دیگر از حوله ها که استفاده ی زیادی بین مردم جامعه دارد و میتواند نیاز افراد را بخوبی پاسخگو باشد حوله های تنپوش در دو مدل زنانه ومردانه میباشد، سایز اینگونه حوله ها نسبت به حوله های معمولی بزرگتر است و مزیتی که دارد هنگام استفاده تمام بدن فرد را میپوشاند، کلاه بزرگی که به این مدل حوله ها متصل است با عث میشود هنگام خروج از حمام سر شما بطور کامل پوشانده شود ودر معرض هوای محیط قرار نگیرد و برای خشک کردن هرچه بهتر موهای شما کاربرد دارد.

اکثر این محصولات دارای کمربندی هستند که برای ثابت نگه داشتن حوله کارایی دارد، این محصولات کاربردی در سایزهای مختلف از خردسال تا بزگسال تولید میشود و هر چه وزن آن بالاتر باشد کیفیت و درجه جذب آب آن بالاتر میرود، یعنی درصد پرزهای اینگونه محصولات نشان دهنده کیفیت آنهاست و هر چه در صد پرز آنها بیشتر باشد از نظر کیفی رتبه بهتری دارند و در صد جذب رطوبت را بالا میبرند.

حوله های تنپوش رکابی انواع و اقسام مختلفی دارند که از نظر رنگ و طراحی به یگدیگر برتری دارند، این نوع از تنپوشها با رنگ های متنوع و شاد برای تمام سلیقه ها و گروه های سنی مدلهای زیبایی دارد که در بازار موجود میباشد، یکی از این مدلهای خاص که طرفداران زیادی پیدا کرده است حوله های رکابی زنانه میباشد که با طرحهای منحصر بفرد و خاص خود و مدلهای گیپور جایگاه خاصی را در بین بانوان به خود اختصاص داده است.

خرید و فروش حوله های رکابی زنانه که دوام و استحکام بالایی نیز دارند رونق بسیاری گرفته است، این حوله های پرکاربرد به دلیل مصارف زیادی که دارد بیشتر از دیگر محصولات در معرض پوسیدگی قرار میگیرند، برای اینکه روند پوسیدگی این محصولات به تاخیر بیفتد باید همیشه سعی کنیم حوله را خشک کنیم و حوله های مورد نظر را از فروشگاه های معتبر تهیه کنیم که ضمانت کالا دارند و جنسهای خود را ضمانت میکنند، این دسته از حوله ها را میتوان در سایزهای مختلف در بازار پیدا کرد.

قیمت این مدل حوله ها با توجه به شاخصهای بازار قابل تغییر است و به دو صورت عمده و خرده خرید وفروش میشود، اگر شما بصورت عمده این محصول را خریداری کنید مسلما هزینه ی کمتری متحمل خواهید شد، روش دیگری که برای خرید این محصول وجود دارد خرید آنلاین و از طریق درگاه های موجود امکانپذیر است اما اگر در زمینه خرید وسواس و حساسیت دارید بهتر است از روش خرید حضوری استفاده کنید.

طرز دوخت حوله های استخری طبق مدلهای موجود در بازار فرق میکند و طوری دوخته میشود که باب میل تمامی افراد با سلیقه های متفاوت باشد و همه بتوانند از اینگونه مدلهای منحصربفرد استفاده کنند.

حوله استخری پولیشی

حوله استخری پولیشی حوله های پولیشی نوعی دیگر از حوله های استخری هستند که جذب آب توسط آنها بالاست و با خیال راحت میتوانید از این محصول استثنایی استفاده لازم را ببرید، اینگونه محصولات از الیاف پلی استر بافته شده اند و جذب بالای آب آنها به همین دلیل است، اگر دفعه اولی که از این حوله استفاده میکنید شاهد این بودید که جذب آب توسط این مدل از محصول باب میل شما نیست میتوانید حوله را در آبی با دمای سی درجه سانتیگراد شستشو دهید تا قدرت جذب آن دوبرابر شود.

این حوله های لطیف جنس بسیار نرمی دارند و از این رو که حس خوبی به افراد میدهند طرفداران زیادی پیدا کرده اند، افراد زیادی هستند که انعطاف و لطافت وسایل شخصیشان مانند حوله برایشان مهم است از این رو حوله های پولیشی توانسته است این نیاز افراد را بطور کامل برطرف نماید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.